• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه: برگزاری نشست منافقین در پاریس لکه سیاهی در رفتار فرانسه نسبت به ملت ایران است

  • کد خبر : 9219
  • 03 جولای 2017 - 10:43

دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت:  برگزاری  نشست منافقین  لکه سیاهی در رفتار فرانسه نسبت به ملت ماست. خصومت فرانسوی‌ها با ملت ایران ریشه دار است.

به گزارش پایگاه خبر ی-تحلیلی فراق،  محمدجواد لاریجانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته گفت:  منافقین از نظر وضع سیاسی و دیگر ویژگی‌ها صفر و زیر صفر هستند، اما از نظر خشونت بدتر از داعشند.

وی با بیان اینکه آخر مکتب اومانیسم، خشونت کور بدون مرز است، گفت: یادمان باشد که غربی‌ها در جنگ جهانی دوم ۵۰ میلیون نفر از خود را کشتند.

لاریجانی تصریح کرد: به نظر می آید برگزاری نشست گروهک منافقین با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا در پاریس توهین آشکار به ملت ایران است.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زم جواد لاریجانی انی که وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید در پی تغییر نظام ایران به طور مسالمت آمیز هستیم به معنای استفاده آن‌ها در برخورد با کشور ما از تروریست هاست.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه تصریح کرد: دشمنی غربی‌ها بویژه آمریکایی‌ها با ملت ایران و دفاع ما در مقابل آن‌ها پایانی ندارد و مقابله ما با آن‌ها عزم ملت ایران را جزم‌تر می‌کند. لاریجانی گفت: این توطئه آمریکایی‌ها در ایران نیز کامل رصد شده است و نمونه آن اظهارات برخی است که می‌گویند چرا با تروریست‌ها می‌جنگید. دلیل دشمنی غربی‌ها با ایران ایستادن کشورمان در مقابل تجاوز، چپاول و جنایات آنهاست.

لاریجانی در پایان تاکید کرد: دولت‌های مستکبر از گروهک منافقین به عنوان دستمال استفاده می‌کنند، اما این گروهک باید بداند با سیلی محکم ملت ایران روبرو می‌شود. دول غربی بدانند حمایت آن‌ها از تروریست‌ها را هرگز تحمل نمی‌کنیم و دولت باید در مقابل آن‌ها موضع شفافی اتخاذ کند.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9219

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی