• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مغزشویی افراد در مستند «برده های مدرن» / ابراهیم خدابنده از مغزشویی در فرقه رجوی می گوید

  • کد خبر : 9112
  • 29 ژوئن 2017 - 10:52

در این مستند به بررسی فرقه رجوی به بهانه گفتگو با عوامل تولید فیلم «امکان مینا» با موضوع خانه تیمی منافقین پرداخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق ، صالح بهشتی کارگردان «برده های مدرن» درباره این تولید جدید شبکه مستند گفت: این مستند به مغزشویی و کنترل ذهن توسط گروهک ها می پردازد که به نوعی همان برده داری است ولی به صورت امروزی! در گذشته برده ها توسط قدرتمندان و صاحبان ثروت اجیر می شدند و اکنون برده های مدرن توسط افراد و رهبران گروه های منحرف، به خدمت گرفته می شوند و به جای اینکه جسم آنها تسخیر شود، ذهنشان در اختیار گرفته می شود تا با میل خود در جهت اهداف گروه ها کار کنند.

وی افزود: برده داری اکنون تغیر متود داده است و هرچقدر پیش می رویم برده شدن انسان توسط یک انسان دیگر پیچیده تر می شود. متاسفانه اکنون افراد زیادی هستند که درگیر این مناسبات می شوند اما نمی دانند ذهنشان شستشو داده شده. این موضوع باعث می شود که آنها هم به صورت شخصی دچار مشکل شوند، هم از نظر امنیتی مشکل ساز می شود.

بهشتی با اشاره به تحقیقات گسترده ای که درباره فرقه ها در دانشگاه ها انجام شده، اذعان کرد: متاسفانه هیچ کدام از این فرقه ها، گروه های سالمی نیستند و «فریب دادن» حداقل آسیبی است که به افراد می رسانند. مستند ما نیز بیشتر گفتگو محور و گزارشی است و با ابراهیم خدابنده یکی از اعضای سابق فرقه مجاهدین که در این زمینه صاحب نظر است گفتگو کرده ایم.

این مستندساز ادامه داد: همچنین پای صحبت های سازندگان فیلم «امکان مینا» نشسته ایم که در این باره فیلم ساخته اند. فیلمی که درباره رابطه عاشقانه یک زوج است که دچار مشکلاتی می شوند.

وی یادآور شد: کمال تبریزی و منوچهر محمدی کارگردان و تهیه کننده این فیلم هستند که درباره این موضوع کار کرده بودند. این دو قبل از انقلاب نیز با منافقین آشنا بوده اند، در این نظر صاحب نظر هستند و برای مخاطبان از «برده های مدرن» می گویند.

بارگیری ویدئو

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9112

نوشته های مشابه

25آوریل
اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک
سند مهم منتشرشده در یازدهمین جلسۀ دادگاه سرکردگان فرقه رجوی

اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی با ساواک

21آوریل
عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!
مروری بر جنایات داعشی‌های دهه ۶۰

عوامل رجوی در دهه ۶۰ چه کسانی را ترور می‌کردند؟!