• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعترافات تکان دهنده مهران اصدقی یکی از اعضای فرقه تروریستی رجوی: منافقین با این شئ نقره ای رنگ چه می کردند؟+فیلم

  • کد خبر : 8934
  • 12 ژوئن 2017 - 10:14

مهران اصدقی یکی از منافقان که در گذشته بازداشت شده بود توضیحاتی راجع به یک وسیله که از طرف فرقه به آنها داده شده بود داد که انتشار آن گوشه ای از جنایت های فرقه تروریستی رجوی را هویدا می کند.

کاربرد این شی نقره ای رنگ در سازمان منافقین چه بودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فراق، در پی اعترافات تکان دهنده مهران اصدقی یکی از اعضای گروه تروریستی تکفیری منافقین وسیله ای عجیب در دست او مشاهده شد که به گفته خودش پس از بستن سوژه مورد نظر به صندلی  با آن وسیله سربی کوچک ضربه محکمی به پشت سر قربانیان می کوبیدند و بعد از بیهوشی آنها را با تزریق سم سیانور به شهادت می رساندند.
طبق آموزشهایی که این افراد از طرف سازمان دیده بودند پس از ربودن شخص معین شده برای بیهوش کردن او از این میله های سربی استفاده می کردند و همچنین بنابر اظهارات مهران اصدقی در اکثر خانه هایی که این خط فکری به آنها داده شده بود از این سلاح به تعداد زیاد وجود داشت.
تکان دهنده ترین قسمت اعترافات وی زمانی بود که گفت پس از حمله در حین جابه جایی قربانیان و انتقال آنها به مکان مورد نظر ما فکر می کردیم که به شهات رسیده اند در حالی که آنها هنوز نیمه جان  و با آن جراحات در حال زجر کشیدن بودند.

۰۰:۰۰ ۰۲:۵۱

دانلود فیلم

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8934