• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعتراض خانواده های اسیران به لابی های آمریکائی فرقه رجوی

  • کد خبر : 8869
  • 07 ژوئن 2017 - 11:24

خانواده های اسیران فرقه رجوی به جان مک کین، سناتور در سنای آمریکا،جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در ملل متحد ، رابرت توریسلی، سناتور سابق در سنای آمریکا نامه ای سرگشاده و اعتراضی نوشتند که در زیر عینا منتشر می گردد.

مطلع شدیم که شما آقایان سیاستمدار آمریکائی در اجتماعات فرقه رجوی با حضور مریم رجوی در تیرانا پایتخت آلبانی حاضر شده و در جشن های آنان شرکت نموده اید. این جای خوشبختی است که شما افراد سرشناس می توانید در جمع آنان حاضر گردید.
اما ما خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای فرقه رجوی در آلبانی از هرگونه ارتباط با عزیزان خود محروم هستیم. شما از سازمانی حمایت می کنید که در آن اعضا حق ندارند کمترین ارتباطی با دنیای خارج خصوصا خانواده های خود داشته باشند.
فرقه تروریستی رجوی یک فرقه مخرب کنترل ذهن است که از شیوه های مانیپولاسیون ذهن برای کنترل نیروها استفاده می کند و مانند تمامی فرقه های دیگر شدیدا مخالف هرگونه روابط خانوادگی است. در پشت پرده ظاهرا دموکراتیک این فرقه یکی از مخوف ترین سیستم های کنترلی قرار دارد که ابتدائی ترین حقوق انسانی اعضا را هم نقض می کند.
ما از شما درخواست می کنیم که از فرقه ای  که از آن حمایت می نمائید بخواهید تا حداقل اجازه ارتباط به اعضای خود با خانواده هایشان که بعضا بیش از سی سال است خبری از آنها ندارند بدهد.
خانواده های اعضای فرقه رجوی در آلبانیاین نامه توسط انجمن نجات مرکز تهران منتشر شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8869

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم