• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سازمان مجاهدین بزرگترین گروه ناقض حقوق بشر

  • کد خبر : 871
  • 06 ژانویه 2015 - 6:45

سازمان مجاهدین بزرگترین گروه ناقض حقوق بشر

مدتهاست که مریم رجوی به مناسبت های مختلف و در میزگردها، سمینارها و دم از حقوق بشر، آزادی زنان، حقوق اقلیتها و نقض این حقوق توسط جمهوری اسلامی ایران زده و گریبان پاره می کند. برای اعدامی ها و خلافکارها اشک تمساح می ریزد اما گویا فراموش کرده است در قرارگاههای قرون وسطایی خود چه بلایی بر سر اعضای دگراندیش آورده و چگونه آنان را با دار و درفش و تازیانه سرکوب کرده است، گروهی که به قدرت نرسیده اینهمه جنایت می کند وای به حالیکه قدرتمند شده و زمام امور را بدست بگیرد به هیچ جنبنده ای درصورت کوچکترین مخالفتی اجازه نفس کشیدن نخواهد داد.

thumb

و اما تعدادی از قوانین وضع شده و ضدحقوق بشر و زنان و دموکراسی در مناسبات مجاهدین:

۱طلاق اجباری: از سال ۱۳۶۸ به بعد ازدواج و زندگی زناشویی در این فرقه ممنوع اعلام شده است.

بقیه در ادامه مطلب …

۲- عشق و عاشق شدن و عاطفه به پدر و مادر و اقوام ممنوع است و خانم مریم رجوی عاطفه را نخ وصل به عادیگری می داند. عشق در این فرقه یعنی عشق به مسعود رجوی و دیگر هیچ.

۳- هرگونه مکاتبه و تماس تلفنی و دیدار با پدر و مادر و اقوام تا سرنگونی صدام ممنوع بود. بعد از سقوط دیکتاتور عراق، سرکردگان این فرقه به خاطر ترس از امریکا و سازمانهای حقوق بشری و از همه مهمتر از دست دادن پشتیبان و پدر خوانده خود صدام حسین، وارد انطباق با شرایط جدید شده و مجبور به این شدند که کمی در این قانون فرقه ای خودتجدید نظر کنند.

۴- دوست و رفیق شدن با یکدیگر در این فرقه از جرایم بزرگ به حساب می اید مخصوصاً اگر این افراد خدای ناکرده از کارکردهای فرقه ای و یا از رهبر عقیدتی بهم چیزی بگویند. نفراتی که اقدام به چنین کاری می کنند مورد برخورد و حتی ضرب و شتم قرار می گیرند و در فرقه خانم مریم رجوی به آن «محفل» گفته می شود و طبق گفته رهبران این فرقه محفل شعبه ای از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران (بعنوان دشمنان قسم خورده سازمان) در درون مناسبات است.

۵- انتقاد به شورای رهبری و مسعود و مریم ممنوع است و در مورد مسعود و مریم مرز سرخ می باشد. به گفته خانم مریم رجوی مسعود فقط به خدا پاسخگو است و نه به هیچ کس دیگر.

۶- بیان هر آن چیزی که در اذهان می گذرد در جمع اجباری است بخصوص مسایل کاملا خصوصی افراد مانند تفکرات جنسی در نشستهای موسوم به غسل هفتگی.

۷- شرکت اجباری در نشستهای انتقادی موسوم به عملیات جاری که هر روز انجام می گیرد.

۸- نشستن زن و مرد در یک خودرو ممنوع است.

۹- زمانبندی استفاده از پارک مریم در اشرف و پمپ بنزین اشرف زنانه و مردانه بود و در ساعاتی که زنان به آن محل ها می رفتند ورود مردان ممنوع بود.

۱۰- صحبت کردن با زنان در اشرف و سایر پایگاهها کاملا ممنوع بوده و همچنان این قانون پا برجاست.

۱۱- صحبت کردن با خواهر مسئول و فرمانده خواهر بصورت تکی ممنوع است و باید شخص سومی هم حضور داشته باشد.

۱۲- دیدن برنامه های تلویزیونی خارجی و غربی کاملا ممنوع است و آنهایی هم که به ندرت پخش می شود تحت سانسور شدید قرار می گیرند. تنها برنامه ای که تماشای آن آزاد است برنامه خودشان سیمای آزادی است.

۱۳- دیدن مسابقات ورزشی زنان از تلویزیون مطلقا ممنوع است و اساسا آن را پخش نمی کنند.

۱۴- داشتن رادیو و گوش کردن به ان مطلقا ممنوع است.

۱۵- پوشیدن لباس آستین کوتاه ممنوع است.

۱۶- پوشیدن هرگونه لباس به جز یونیفورم نظامی در درون مناسبات و در پایگاههای سازمان ممنوع است.

۱۷- گذاشتن عینک آفتابی ممنوع است مگر با تشخیص دکتر و اجازه خواهران شورای رهبری. عینک آفتابی در این فرقه از وسایل بورژوازی و ابزاری جهت خودنمایی کردن محسوب می شود.

۱۸- حجاب کاملا اجباری است.

۱۹- نماز خواندن و شرکت در مراسم های مذهبی و روزه گرفتن اجباری است.

۲۰- انتخابات در درون این فرقه اساسا وجود ندارد و انتصابی است. مانند انتخاب مسئول اول و غیره.

اینها شماری از قوانین حاکم بر مناسبات درونی این فرقه در عراق می باشد. این قوانین محتوای سرکوبگرایانه این فرقه را کاملا مشخص می کند. ظاهر فریبنده و شیک مهم نیست باید دید محتوا چیست و این چیزی است که فرقه رجوی در مخفی کردنش تلاش می کند تا ماهیت واقعی آنها پدیدار نشود و پشت دمکراسی و آزادی خواهی سنگر می گیرند تا این محتوا لو نرود.

n00060572-b

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=871

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی