• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مادر چشم انتظار برات ربیعی خطاب به فرزندش: التماس می کنم لا اقل یک زنگ بزن

  • کد خبر : 8698
  • 15 می 2017 - 12:34

مرحمت ابوالفتحی نیاری یکی از مادران داغدار اسیران فرقه رجوی می باشد که سال‌ها در حسرت دیدار فرزند اسیر خود برات ربیعی سوخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی- فراق وی با حضور در دفتر انجمن نجات استان اردبیل صحبت هایی با فرزند خود داشت که عینا در زیر منتشر می شود:

سلام برات جان ، مادر جان امیدت را از من قطع نکن ، این روزها آخرین روزهای عمر من است. تو پدرت را ندیدی ولی بیا و مرا ببین. برات جان به خدا خانه و زندگی تو همراه بچه ها منتظر تو هستند. برات عزیزتر از جانم  امیدت را از ما قطع نکن. تمام لحظه های زندگی من در حسرت رسیدن به تو سپری شده است. پسرت فرهاد به همراه عروس و نوه زیبایت چشم انتظار دیدن تو هستند.

بیا به زندگی خودت برس تا غم سینه تورا به جان بخرم. پسر عزیزتر از جانم خواهش می کنم برگرد تا امسال دیگر از غم فراق راحت شوم. تو را به خداوندی که تو را و مرا خلق کرده قسم می دهم ما را فراموش نکن .

خواهش  و التماست می کنم بیا تا تو را ببینم . تو را به خداوند قسم لا اقل یک زنگ بزن و ما را از بی قراری آزاد کن . مادر جان پسر عزیزم ، چشم انتظار راهت هستم.

این مادر مهربان هفت فرزند دارد و برات فرزند بزرگ او درسال ۱۳۶۶ به دست سران فرقه منافقین به اسارت درآمد.

او هم اکنون همراه فرهاد فرزند برات، نوه و عروس خود زندگی می کند.

پدر فرهاد وقتی به خدمت سربازی رفت که فرهاد نوزادی چند روزه بود اما فرهاد بازهم عشق و علاقه زیادی به پدرش دارد.

برات همزمان با دوران جنگ تحمیلی به منطقه عملیاتی حاج عمران رفت و در تاریخ اول آذرماه ۱۳۶۶ در این منطقه اسیر فرقه رجوی گردید.

به گفته مادر برات آنها  شب و روز رجوی را لعنت می کنند و او باید جزای اعمال ننگین خود را هم در این دنیا و هم در سرای باقی ببیند.

مرحمت ابوالفتحی می گوید ما تنها به درگاه معبود بی همتا که درد همه ما را می داند التماس می کنیم تا به زودی این فرقه و سران ملعون آن نابود شوند و شاهدد بازگشت اسیران به آغوش خانواده ها باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8698