• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

شکنجه گر جبار منافقین چه خیانت هایی کرد؟

  • کد خبر : 8180
  • 25 فوریه 2017 - 9:52
محمد علی جابر زاده سر شکنجه گر و تئوریزه کننده جنایتهای رجوی ، شریک جرم و جنایتهای مریم قجر داعشی بود با مرگ خود اسرار زیادی از جنایتها ؛ خیانتها ؛ وطن فروشی ها ؛ مزدوری رجوی داعشی برای صدام تا سعودی و موساد و … را با خود به گور برد .
به گزارش فراق ، یک عضو جدا شده از این سازمان پس از مرگ یکی از عناصر شکنجه کر گروهک تروریستی منافقین پرده از ماهیت تشکیلاتی این عنصر جنایت کار برداشت .
سایت رجوی داعشی خبر مرگ سر شکنجه گر فرقه اش ( محمد علی جابر زاده با نام مستعار قاسم ) را درج کرد .محمد علی جابر زاده سر شکنجه گر و تئوریزه کننده جنایتهای رجوی ؛ کسی که شریک جرم و جنایتهای رجوی و مریم قجر داعشی بود با مرگ خود اسرار زیادی از جنایتها ؛ خیانتها ؛ وطن فروشی ها ؛ مزدوری رجوی داعشی برای صدام تا سعودی و موساد  و … را با خود به گور برد .محمد علی جابر زاده یکی از سران فرقه رجوی بود که اکثر اعضاء از این شکنجه گر به خاطرتئوریزه کردن جنایتها و قوانین ضد بشری رجوی بشدت نفرت داشتند .

جابر زاده بعنوان یکی از سران فرقه در مناسبات توجیه کننده شکستهای سیاسی؛ نظامی و ایدئولوژیک رجوی داعشی بود و همیشه با استدلالهای رجوی پسند افکار اعضاء را فریب می داد و بطور مشخص در چند مورد که همه اعضاء شاهد بودند ازسرکوبگران و عربده کش های رجوی داعشی بود .

این عضو جدا شده از گروهک منافقین اظهار کرد: درفروردین سال ۷۴ رجوی برای اعضائی که زندانی بودند دادگاه تشکیل داده بود که در ان دادگاه رجوی داعشی نقش شاکی ؛ وکیل ؛ دادستان ؛ قاضی را به عهده داشت .

وی در ادامه می نویسد :روزی که نوبت دادگاه سلول ما بود ما را چشم و دست بسته به محل استقرار رجوی داعشی بردند داخل سالنی که بعنوان سالن محاکمه بود میزها را بصورت T چیده بودند رجوی در بالا نشسته بود سمت راست اعضاء زندانی شده و سمت چپ هم یک عده از زنان حرمسرای رجوی تحت نام شورای رهبری و در روبروی رجوی هم یک مشت از شکنجه گران و زندانبانان و در وسط هم سر شکنجه گران ( محمد علی جابر زاده با نام مستعار قاسم ) ( محمد محدثین ) با نام مستعار بهنام .

این عضو جدا شده می نویسد :قبلا در مورد محاکمه اعضاء ناراضی و زندانی شده در اردوگاه بد نام اشرف مطلب نوشتم ولی با سقط شدن سر شکنجه گر رجوی داعشی باز یاد ان روزها افتادم که وسط محاکمه هر چند دقیقه یکبار جابر زاده عربده می کشید و می گفت همه شما را باید اعدام کرد و شما ها ضد انقلاب ایدئلوژیک و ضد مناسبات هستید !

شما ها را باید اعدام کرد و نباید زنده از اردوگاههای مجاهدین خارج شوید اگر روزی پایتان به خارج از اردوگاه ها برسد شما ها اولین نفراتی خواهید بود که موضوع زندان و … را افشاء خواهید کرد بس چه بهتر که همینجا همه شما را دفن کنیم !

بعد محدثین هم در تائید حرفهای جابر زاده گفت :

ما اگر صدها نفر هم اینجا بکشیم کسی با خبر نخواهد شد ! در ضمن متین دفتری و محمد رضا روحانی بارها تاکید کرده اند که هر کس مخالف سازمان و رهبری رجوی بود شما اعدام کنید هر تعداد نفر هم باشد اگر یک روزی صدایش به بیرون رسید ما رفع و رجوع می کنیم !

جابر زاده یکی از سر شکنجه گران و سران فرقه رجوی داعشی در یکی از نشستهائی که موسوم به نشست طعمه از طرف رجوی داعشی نامگذاری شده بود در محاکمه و سرکوب اعضاء ناراضی نقش اساسی داشت .

همه بیاد داریم در همان نشستها وقتی یکی از دوستان خواستار جدائی از تشکیلات بود جابر زاده با عربده کشی و داد ؛ فریاد که صورتش مثل لبو سرخ شده بود میکروفون بدست فریاد می زد هر کس بخواهد از سازمان جدا شود اعدامش می کنیم !

سپس این سر شکنجه گر رو به دوربینهای فیلم برداری کرد و گفت فیلم من بگیرید و به دنیا نشان بدهید که بله ما زندان دارم ! ما اعدام داریم ! هر کس در خارجه بر علیه سازمان حرفی بزند و کاری انجام بدهد همان را هم در خارجه می کشیم از هیچ کس هم ترس نداریم هر کس هر غلطی می خواهد بکند هر حزب و هر کسی می خواهد هر اطلاعیه ای بدهد بله ما اعدام می کنیم و …..

در همان نشستهای موسوم به طعمه جابر زاده با تهدید مخالفان رجوی داعشی و تشکیلات فرقه گرایانه برای خوش آیند رجوی روح پلید درزمان محاکمه مهدی افتخاری و استاد غلام حسین نژاد و دوست جدا شده اقای امیر موثقی در خواست اعدام می کرد و مدام عربده می کشید که همه اینها باید همین امشب باید اعدام شوند !

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8180

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد