• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه جمعی از خانواده های اسیران به نخست وزیر آلبانی: چرا فرزندان ما اجازه ملاقات با خانواده خود را ندارند ؟

  • کد خبر : 8172
  • 23 فوریه 2017 - 0:45

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی با ارسال نامه ای به نخست وزیر آلبانی خواستار پاسخ وی به درخواست آن ها و اینکه  چرا به فرزندانشان اجازه ملاقات با خانواده  داده نمی شود، شدند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، این نامه توسط انجمن نجات استان اردبیل و به  شرح زیر منتشر شده است:

جناب آقای ادی راما

نخست وزیر محترم کشور آلبانی

 

باسلام و احترام بدینوسیله به استحضار عالی می رساند ما هزاران خانواده هایی هستیم که  فرزندان بی‌گناه  آن ها  به دست فرقه تروریستی رجوی اسیر و زندانی شده است .

مزدوران فرقه رجوی، فرزندان مظلوم ما را با فریب و نیرنگ از راه های مختلف ربوده و ۳۵ سال است که ملاقات خانواده ها را با آن ها ممنوع اعلام کردند .

پدر، مادر، همسر، فرزند و خانواده در فرقه تروریستی رجوی مفهومی ندارد و سرکرده های این فرقه عاطفه، عشق و محبت را برای اعضای خود حرام نمودند.

ارتباط با دنیای بیرون ، رفت و آمد به درون مقر اعضا به طور کامل ممنوع بوده و اگر فرماندهان متوجه چنین حرکت غیر قانونی شوند، نفر مورد نظر به دلایلی همچون داشتن سرطان ، عفونت کلیه و یا انواع بیماری های ساختگی دیگر کشته خواهد شد .

اسیران در فرقه رجوی چنان تربیت و شستشوی مغزی شدند که به خانواده خود اعتماد عاطفی و انسانی ندارند.

سرکرده های  این فرقه، تمامی خانواده ها ، پدران و مادران منتظر را نوعی به نظام جمهوری اسلامی ایران ربط داده  و با  انواع تهمت ها و دروغها اسیران ناآگاه و بی خبر را فریب می دهند.

صدها نفر از افراد جدا شده فرقه رجوی در ایران تشکیل زندگی داده و مشغول زندگی عادی شدند در حالی که سران فرقه به دروغ اعضای باقیمانده را فریب داده و می گویند اگر بازگردید شکنجه می شوید.

مریم قجر عضدانلو، گرداننده فعلی این فرقه ، یک تروریست بسیار ماهر، فردی هزار چهره و فریبکار است

که ازدواج و عشق را در فرقه به طور کل ممنوع کرد ولی صدها دختر جوان را با بی شرمی تمام به ازدواج مسعود رجوی رهبر این فرقه کثیف درآورد.

وی  در حالی حامی حقوق زنان و کودکان شده است که زنان در فرقه اجازه ندارند لباس نو بپوشند و تمامی کودکان را از آغوش مادران اسیر درفرقه جدا و به کشورهای بی نام فرستاد.

مریم  رجوی گاهی حامی خودسوزی ها می شود در صورتی که در همین فرقه چند هزارنفری ، خودسوزی برای به اثبات رساندن عشق به سرکردگان رجوی از جمله مریم قجر ، یکی از قوانین دائمی است .

وی در حالی که دستور شکنجه ، زندانی و حتی اعدام پنهانی برخی مردان را داده است گاهی حامی حقوق مردان در ایران نیز می شود.

جناب آقای راما ، مریم رجوی در ترور ۱۷ هزار ایرانی دخالت مستقیم داشته ولی شما این فرقه را به عنوان پناهنده در کشور خود قبول کردید !

سوال خانواده های اسیران فرقه از شما این است که آیا فرزندان ما اجازه ملاقات با خانواده خود را ندارند ؟

شما به قطع اطلاع دارید که مریم قجر عضدانلو ، یک تروریست ، آدم ربا و خیانت کار است پس چرا رفت وآمد سران فرقه به کشورشما راحت است ولی به خانواده ها اجازه حضور و یا دیدار با عزیزان داده نمی شود؟

چرا اسیران اشرف و لیبرتی ، مجدد در کشور آلبانی به نوعی دیگر اسیر و گرفتار شدند ، مگر این افراد را شما به عنوان پناهنده قبول نکردید؟

چرا بازهم باید همان برنامه ها و شکنجه های گذشته بر فرزندان ما در کشورشما اعمال می شود ؟

چرا شما به عنوان یک صاحب خانه از وضعیت میهمانان خود خبر ندارید ؟

اکنون دوسال  از حضور اسیران ما در کشور شما می گذرد چرا تا به حال تلاش نکردید که حتی یک دیدار و یا ملاقات صورت بگیرد ؟

شما جرات رسانه ایی کردن آن را داشته باشید که پس از ۳۵ سال انتظار و تلاش برای دقیقه ایی دیدار ، نور امیدی در دل مادران بی گناه دمیده شود.

خیلی از پدران و مادران و خواهران ،با آرزوی دیداراز دنیا رفتند ولی دریغ از یک ارتباط چند ثانیه ایی! آیا این است معنی حامی حقوق بشر و انسان بودن؟

در نهایت ضمن این که امیدواریم حضرتعالی به خواسته های قانونی خانواده ها پاسخ دهید، مریم قجر نیز در آلبانی بداند که خانواده ها تا آزادی آخرین نفر دست از فعالیت و تلاش برنخواهند داشت .

به یقین نابودی فرقه تروریستی رجوی و خونخواران فرقه  به دست خانواده های مقاوم و استوار خواهد بود.

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8172