• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پرچم استراتژی جدید مریم قجر با لشکری از جنگ طلبان امریکائی در اهتزاز است!!

  • کد خبر : 7700
  • 26 ژانویه 2017 - 14:14

پرچم استراتژی جدید مریم قجر با
لشکری از جنگ طلبان آمریکائی در اهتزاز است!!
همان طور که هموطنان عزیز در جریان هستند پس از خروج فرقه رجوی از عراق، تشکیلات این فرقه در کشور آلبانی به شدت دچار تنش و لرزش های تشکیلاتی شده و موجی از مسأله داری افراد که استراتژی و کل تشکیلات را زیر علامت سؤال برده اند راه افتاده است. در همین رابطه مریم قجر عضدانلو برای برون رفت از این سونامی که گریبان گیر فرقه اش شده استراتژی جدیدی به نام «فاز تهاجم سیاسی» اعلام کرده و از زبان آن همسر «مرحوم»ش هم پیامی درونی برای اسیران فرقه خوانده شد که افراد هر طور شده باید این خط و مریم را اثبات کنند.

در این رابطه در اروپا با کرایه کردن افغانی ها و بسیج افراد خودشان حتی شده در حد دو یا سه نفر در تظاهرات هایی که سوریه ای ها بر علیه بشار اسد ترتیب می دهند
شرکت می کنند!! که تنها هدف از این کار فقط گرفتن عکس و فیلم و پخش آن می باشد تا خود را در نزد ارباب آمریکایی شان فعال نشان بدهند و بدینگونه به اسیران فرقه و باقی ماندۀ هواداران خارجه نشینشان بگویند که خط و استراتژی جدیدشان به نام «تهاجم سیاسی» پیش می رود!!…
در همین راستا که می خواستند استراتژی فاز تهاجم سیاسی را به اثبات برسانند، بیش از پیش به لجنزار افتادند. بنا به گفتۀ سناتور جوزف لیبرمن و جان مکین که از حامیان جنگ طلب فرقۀ رجوی هستند کل تشکیلات فرقۀ رجوی در آمریکا در ایالت آریزونای آمریکا بسیج شدند و خانه به خانه برای جمع کردن رأی برای جان مکین اقدام کردند تا وی به عنوان سناتور به مجلس راه پیدا کند.

در ۱۵ ژانویه ۲۳ نفر از سیاست بازان جنگ طلب که بعضا رؤیای کرسی وزارت در دولت ترامپ داشتند ولی به دلیل حمایت و رابطه با گروههای تروریستی و مشخصا فرقۀ رجوی از لیست وزرا خارج شدند، طی نامه ای به آقای ترامپ خواستار بازی دادن این فرقه به سرکردگی مریم قجر در سیاست آمریکا در قبال ایران شدند. این امضا کنندگان جنگ طلبان بد نامی هستند که عبارتند از: رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک، جوزف لیبرمن سناتور پیشین و هیو شلتون رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش آمریکا،نرال بازنشسته جیمز جونز مشاور امنیت ملی پیشین رئیس‌جمهور اوباما، شهردار پیشین نیویورک رودی جولیانی، فرماندار پیشین پنسیلوانیا تام ریج وزیر امنیت ملی در دوران جرج بوش؛ سناتور پیشین جو لیبرمن نامزد معاونت ریاست‌جمهوری برای حزب دموکرات در سال ۲۰۰۰، مایکل موکیزی دادستان کل در دوران بوش،
نماینده پیشین پاتریک کندی، ژنرال پیشین سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده جیمز کانوی، ژنرال هیو شلتون رئیس ستاد مشترک ارتش در زمان ریاست‌جمهوری کلینتون و بوش و لوئیس فری مدیر اف.بی.آی در زمان کلینتون و بوش.
ابتدا این نامه در شبکۀ فاکس نیوز انعکاس داده شد (این شبکه یکی از حامیان تبلیغاتی فرقۀ رجوی است)، ولی از آنجایی که در هیج کجا مورد استقبال قرار نگرفت، از راههای مختلف دیگر به سایت رادیو فردا راه باز کرد. سپس رادیو آمریکا و بعدهم سایت پدر خوانده و ارباب جدید منطقه ای فرقه یعنی العربیه به اشکال مختلف آن را مورد مصرف قرار داد.
سردمداران این فرقه نه تنها بر بنیانگذاران و مبارزین این سازمان خیانت و پشت کردند، بلکه بر مردم ایران وخاک ایران هم خیانت کردند و تبدیل به لکۀ ننگی در تاریخ مبارزات مردم ایران شدند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7700

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود