• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

منافقین دست به دامان مقامات آمریکایی شدند

  • کد خبر : 7501
  • 17 ژانویه 2017 - 16:31

 

در حالی که این روزها حال فرقه رجوی در آلبانی خیلی خراب است سران فرقه رجوی با دست به دامان شدن برخی مقامات آمریکایی تمام تلاش خود را برای زنده ماندن فرقه انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، جمعی از دولتمردان سابق آمریکا با درخواست منافقین در نامه ای به رئیس جمهوری منتخب این کشور ، ترامپ را به همکاری و مذاکره با گروهک منافقین ترغیب کردند.

 

در این نامه که تاریخ آن به بیش از یک هفته پیش (۹ ژانویه ۲۰۱۶) بر می گردد، امضای افرادی چون «رودولف جولیانی» شهردار سابق نیویورک، «جو لیبرمن» و «روبرت توریسلی» از اعضای سابق مجلس سنا و ژنرال «هاگ شلتون» از رؤسای سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا به چشم می خورد.

گروهک تروریستی منافقین در بازه زمانی ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ میلادی، در لیست تروریستی آمریکا جای داشت حال آنکه وزارت امور خارجه آمریکا همچنان به نقش این فرقه در برخی وقایع از جمله کشتار برخی از شهروندان آمریکایی در دهه ۱۹۷۰ میلادی معترف است.

اگرچه تعامل با فرقه منافقین، چندان هم با سیاست های فعلی آمریکا ناسازگار نیست، اما هر گونه تلاش به اندیشه ناصواب حمایت از این فرقه ، به افزایش تنش ها بین واشنگتن- تهران دامن می زند.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7501