• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

از کمپ سالمندان رجوی در آلبانی چه خبرها؟

  • کد خبر : 7412
  • 11 ژانویه 2017 - 10:32

از کمپ سالمندان رجوی در آلبانی چه خبرها؟

در مقاله و نوشته ی دیگری به قلم یکی از جداشدگان و نجات یافتگان از فرقه رجویه که از کمپ اسرایی موجود در آلبانی رهایی یافته، آمده بود که سران و استثمارکنندگان اشرف و لیبرتی در آلبانی هم مستمر ولاینقطع مشغول بند سازی و سلول سازی فیزیکی و جسمی و روحی برای اسیران هستند و اشاره شده بود به پروسه نویسی سرفصل های از فرار از اشرف و لیبرتی و خلاصه جاگذاشتن و ترک استراتژی سرنگونی که رجوی آنرا فقط از طریق مرز عراق وعده داده بود واکنون در پاره ای ازخاطرات دیگری به تیتر فوق  جهت اطلاع خانواده های اسرا که عزیزانی در دست رجوی دارند در زیر آورده می شود.

در نشست ها و بحث های درون تشکیلاتی و چشم انداز سازی های فرقه ای به اسیران رجوی نوید داده شده که زمینی به اندازه طول و عرض اشرف نه یک متر کمتر و نه یک متر بیشتر از دولت آلبانی خریداری شده و از هم اکنون با مقاطع کاران و مهندسین وابسته به تشکیلات فرقه قراردادها بسته شده که اشرفی در آلبانی بنا نهاده شود (تلاش رجوی برای حفظ وبرپایی اسارتگاه وقلعه رجویه به هرقیمتی ودرهرکجای دنیا) .

به اسیران گفته شده که در نقشه ای که نمودار آن در سالن های تجمعات ساختمان شیشه کاغذی آلبانی رویت شده آمده است که در اشرف آلبانی هم خیابان ۱۰۰و۶۰۰و۴۰۰ وجاده خبرنگاری هست وهم جاده های امن مانند( جاده های محصور در سیاج و سیم خاردار برای تردد رهبری و رده های بالایی در عراق).
درنقشه ای که برای فریب اسیران به آنها وعده داده شده مقرها عینأ برابر نقشه اشرف از سالن اجتماعات گرفته تا سوله های انبار غذایی –قلعه های استقرار ومقرهای پشتیبانی و زمین صبحگاه وپارک ها و ورزشگاه و سایر اماکن عینأ در نقطه مختصات های زمین خریداری شده برابر آنچه که در اشرف عراقی و صدامی بود ساخته می شود .
این جدا شده می گوید تعهد کار وتلاش صدهزار برابر از افراد اخذ شده که برای ساخت و ساز وکار وکار در این پروژه اشرف سازی خود را آماده کنند.
خبرهای رسیده ازاین ترفند و سناریوی اسارتگاه سازی در تیرانا درجایی برای اسیران زجرآور می شود که سران فرقه گفته اند در گوشه ای ازآن قطعه مروارید(قبرستان) وکشتارگاه جدید ضلع غرب اشرف عراقی نیز ساخته می شود وباید ازآنها روزانه عبرت گیری فرقه ای شود وبه دنبال آن نقاط زندان سازی ومجسمه ونهادهای خانوادگی رجوی هم از نقاط ویژه این پروژه رجوی است.
با توجه به عمق سناریو و پروژه مد نظر رجوی ها برای سالیان وقت و زمان وعمر اسیران به عنوان اسیران و زندانیان با اعمال شاقه برنامه ریزی شده است .
این اسیر رها یافته می گوید رجوی درهمان لیبرتی هم برای فریب و خر کردن افراد خیابان ها و نمادهای اشرف را در ابعاد کوچک پیاده کرد وبا آن صورت خود را سرخ می نمود .
درواقع نتیجه گیری می شود که رجوی نمی خواهد بپذیرد که عراق و اشرف و لیبرتی را با خواری و خفت از دست داده و استراتژی خیانت و جنایت ۳۰ سال حضور زیر چتر صدام فراموش شده بلکه می خواهد با این تکرار صوری به خود و اسیران القا کند که هنوز در اشرف هستند وبصورت مجازی بپذیرند که هنوز ارتش آزادیبخش خیالی وجود دارد وشعارها هم سرجایش است . شاید هم واقعأ مریم قجر رجوی را در حبس و محبوسگاه قانع کرده که همینطور است .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7412

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی