• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سخنی دوستانه با ساکنان کمپ تیرانا

  • کد خبر : 7219
  • 23 دسامبر 2016 - 16:40

سخنی دوستانه با ساکنان کمپ تیرانا

سخنی دوستانه با ساکنان کمپ تیرانا

 

سلام دوستان عزیز
من به عنوان یک دوست قدیمی که سالیان زیادی در کنار شما در تشکیلات بودم و همانند شما یکی از قربانیان مطامع شیطانی رجوی هستم . ولی اکنون که رهایی پیدا کرده و از بیرون این تشکیلات قرون وسطایی هستم و بهتر می توانم اهداف پلید و دروغپردازی ها و شیادی های سران فرقه را ببینم . لذا به همین دلیل می خواستم طی گپی دوستانه شما را در جریان مطامع شیطانی سازمان برای نگه داشتن شما در کمپ تیرانا بعرض برسانم .

دوستان عزیز

بنده ضمن تبریک مجدد به تک تک شما بخاطر خروج از کشور نا امن عراق و انتقال به کشور امن آلبانی می خواستم بعرض برسانم که هدف یک تا هزار سازمان در این شرایط نگه داشتن شما در تشکیلات و تباه کردن عمر تان می باشد و درست به همین دلیل مریم رجوی شتابزده بعد از انتقال شما به آلبانی بدانجا آمده و برای شما نشست گذاشته و برای فرار از پاسخگویی به سوالات اساسی شما نظیر : رجوی کجاست و رفتن و خروج از عراق چه دستاوردی داشت و سرنگونی و سرنوشت ارتش آزادیبخش و انقلاب چی می شود و هزاران سوالا ت بحق شما آمده است مرحله تهاجم سیاسی را مطرح کرده است که یک بحث کاملا پوچ و بی محتوا هست چرا که مگر سازمان از ابتدای انقلاب ضد سلطنتی فاز سیاسی را اعلام نکرده بود ؟و بعدش مگر رجوی در خارج کشور با تشکیل به اصطلاح شورای ملی مقاومت مگر کار سیاسی نمی کرد؟ و مگر نمی گفت که همراه با بال نظامی ارتش آزادیبخش بال سیلسی شورا هم در خارج در حال فعالیت برای سرنگونی هست ؟ و مگر به بهانه تهاجم سیاسی مریم را بعد از گماشتن در پست ریاست جمهوری تحت عنوان موشک استراتژیکی به خارج نفرستاده بود ؟ و مگر هر روز به بهانه های مختلف فراخوان و سیمنار و کنفرانس و مراسم خیمه شب بازی در خارج کشور ندارد ؟ و با همه این کارها چه کاری از پیش برده است که حالا می خواهد تازه با اعلام مرحله تهاجم سیاسی وارد فعالیت سیاسی برای سرنگونی شود ؟ بنابر این این بحث صرفا برای سرگرم کردن شما و فرار از پاسخگویی به سولات واقعی شما می باشد .تا چند صباحی بیشتر با نگه داشتن تان در این تشکیلات پوسیده به حیات خار و خفیف و خائنانه اش ادامه دهد .

دوستان عزیز

شما کافی هست برای پی بردن به وضعیت وخیم سازمان در شرایط کنونی و پوشالی بودن این شعار غیر تهاجم سیاسی ؛ کمی به گذشته برگشته و به شعار های غیر واقعی و پوشالی سازمان نگاه کنید

شعار هایی نظیر جامعه بی طبقه توحیدی ، رهایی زن ؛ چو اشرف نباشد تن من مباد و دنیا بجنبد اشرف ازجایش تکان نمی خورد ، سلاح ناموس مجاهد خلق هست ، می روم تا آتش بر افروزم در کوهستانها ، موشک استراتژیکی و انقلاب ایدئولوژیکی و بهار استراتژیکی و انواع و اقسام وعده های سرنگونی و اعلام انواع و اقسام پیروزی های مقاومت در مجامع بین المللی و همچنین دادن انواع و اقسام فراخوان ها سازمان به کجا رسیده و چه دستاورد مثبتی داشته است که حالا می خواهد باز شما را با همین بهانه ها و ادامه همین شعار ها در تشکیلات نگه دارد ؟

دوستان عزیز

شما می دانید که رجوی همیشه با شعار زندگی در شکاف ها سعی می کرد برای خودش زمان بخرد و مار ا هم در تشکیلات نگه دارد شکافهایی نظیر : لیبرال ارتجاع و شکاف جنگ ایران و عراق و شکاف مناقشه اتمی ایران با غرب و اخیرا هم با شکاف تنش بین ایران عربستان سعی می کند با کشیدن تابلو های پوشالی و تحلیل هاب آبکی نظیر جرقه و جنگ شما را پا بند تشکیلات نگه دارد ولی همه ما خوب می دانیم که در این شکاف زیستن ها نه تنها هیچ چیزی عاید سازمان نشده بلکه این سازمان را بیشتر در نزد مردم ایران بی آبرو کرده است و مردم بیشتر از این سازمان متنفر شده اند ولی همچنان سران فرقه سعی می کنند این سازمان را بصورت یک حزب باد همواره به سمت شکافها هدایت کنند و به ادامه حیات خود بپردازند .

دوستان عزیز

شما بخوبی می دانید که بخاطر خروج از عراق و نبودن در جوار خاک میهن و رفتن به کمپ تیرانا و آپارتمان نشین شدن ارتش آزادیبخش و سرنوشت نا معلوم رجوی به عنوان رهبری این سازمان ؛ دیگر سازمان نمی تواند به حیات خودش ادامه دهد و ماندن در این تشکیلات هیچ دستاوردی ندارد و فقط می خواهد با نگه داشتن شما چند صباحی به عمرش بیفزاید و بس . لذا بهتر است از این شرایط در دنیای آزاد بیشترین استفاده را کرده و هر چه زودتر این تشکیلات را ترک کرده و بساط رجوی ها بهم بریزید و عمر باقیمانده تان را در این تشکیلات پوسیده بیش از این به هدر ندهید

دوستان عزیز

رجوی ها همواره سعی کرده اند که رهایی از این تشکیلات تار عنکبوتی را تحت عنوان بریدگی تابو کرده و آنرا گناهی بزرگ و نابخشودنی بدانند و با محدود کردن شما و در اختیار گرفتن حقوق ناچیز پناهندگی تان شما را در منگنه قرار داده تا از تشکیلات به راحتی نتوانید رهایی پیدا کنید و همواره هم در گوش شما می خواند که اگر از تشکیلات خارج شوید توان حل و فصل

 

امور صنفی و دیگر مسایل تان را ندارید و از گرسنگی می میرید . ولی بدانید اینطوری نیست و همانطوری که ما جداشدگان در شرایط اسف بار عراق و با تحمل سختی ها زیاد جدا شده و توانستیم امور شخصی خود را حل و فصل کنیم شما اکنون در آلبانی بسیار راحتر و با مشکلات می توانید کنار آمده و به روال عادی زندگی تان برگردید . بنابر این گول این تبلیغات دروغغین و تکراری سازمان را نخورید و بیش از عمر خود را در این تشکیلات به هدر ندهید .

دوستان عزیز

در پایان ضمن آرزوی بهترین ها برای تک تک شما می خواهم بعرضتان برسانم و شما را هوشیار کنم که سران فرقه و بطور خاص مریم رجوی سعی می کند بین جدا شدگان از عراق با جدا شدگان در آلبانی جدایی و تفرقه ایجاد کند و جدا شدگان را به دودسته خوب و بد تقسیم کند تا اینطوری شمایی را که قصد رهایی دارید هنوز وابسته به سازمان در حاشیه و تحت عنوان هوادار نگه دارد .بنابر این من تجربه داشته ام که به هیچ وجهی به این اراجیف سازمان گوش نکنید و بطور کامل از این تشکیلات خود را رها سازید و گرنه دوباره شما را بدام انداخته و گرفتار می کند .

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7219

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی