• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه خانم حمیرا محمد نژاد از انجمن زنان به اسیران تشکیلات رجوی در آلبانی

  • کد خبر : 7144
  • 11 دسامبر 2016 - 17:26

 نامه خانم حمیرا محمد نژاد از انجمن زنان

به اسیران تشکیلات رجوی در آلبانی

برادران و خواهران عزیز،بخوبی میدانم که چگونه در چنگال فرقه رجوی و در زندان جدیدالتأسیس آلبانی روزتان را شب می کنید و بخوبی میدانم چگونه و با توسل به چه رویاهایی شرایط طاقت فرسای ماندن در چنگال فرقه رجوی را در روح و ذهنتان هموار می کنید در حالیکه بخوبی میدانید که هر روزتان را مسئولین فرقه با چه ترفندهای تکراری و کسل کننده ای به شب میرسانند.

بیش از سی سال است که شما را از دنیای آزاد محروم کرده اند،بیش از سی سال است که به بهانه های واهی و لولوئی به اسم رژیم، اجازه دسترسی آزاد شما به وسائل ارتباط جمعی را نمیدهند،بیش از سی سال است که اجازه دیدن روی پدران ،مادران،فرزندان و سایر عزیزانتان را از شما سلب کرده اند،بیش از سی سال است که از اعتمادتان با دادن اخبار و اطلاعات غلط سواستفاده میکنند و بیش از سی سال است که با عرق و خونتان ارتزاق میکنند.

تشکیلات رجوی سالهاست از جسم و روح و روانتان سوء استفاده کرده مریم رجوی حتی به جسدتان هم رحم نمی کند و به قتل رسیده و سر به نیست شده و کشته شده و مرده همه را لیست آلبومی به اسم آلبوم شهدا کرده دهها عمل جراحی و زیبائی انجام داده و لباسهای گران قیمت درباری پوشیده و با آن لیست برای اربابان سعودی و صهیونیست و آمریکائی خوش رقصی می کند. 

آیا تاکنون فکرکرده اید چرا می بایستی اکنون که دیگر در وضعیت جنگی قرار نداشته و بسیاری از بهانه های فرقه رجوی برای عدم ارتباط شما با دنیای بیرون ،دیگر در شرائط فعلی بی معنی است،باز فرقه اصرار به ماندنتان در فضایی بسته و زندانگونه ای چون تیرانا دارد.چرا اجازه دسترسی آزاد به اینترنت بدور از وحشت از زندانبانان فرقه رجوی را هنوز ندارید،چرا فرقه در ماندن شما در باتلاق عراق اصرار داشت و برای این خط مشی شیادانه از جانهای شما مایه میگذاشت،همه آن خونها که در این مدت ریخته شد تنها به این دلیل بود تا فرقه بتواند کمیساریای عالی امور پناهندگان را راضی و یا بهتر بگویم ،مجبور کند که

شما را نه به عنوان یک فرد با هویتی مستقل بلکه به عنوان بخشی از یک سازمان و گروه شناسایی کند تا بدین طریق بتواند امروز شما را ،از نظر معیشتی و دریافت حقوق پناهندگیتان که حق مسلم خود شماست بخود وابسته کند،طوریکه بدون اجازه آنها به شما به عنوان یک فرد حقوقی بطور مستقیم داده نمیشود و لاجرم زنجیری دیگر بر زنجیرتان اضافه کردند،آنهم با سو استفاده ازاعتماد و بی خبری شما از نیت ناپاکشان،نیتی که کم کم برای شما نیز در حال روشن شدن است.
واقعأ برای من جالب است دیدن چهره هایتان و قلبهایتان ،هنگامیکه در نشستها ویا هنگام گوش کردن به اخبار سیمای مقاومت ویا از طریق بولتن،اخباری نظیر اخبار زیر را میخوانید.

پرونده اتمی ایران بار دیگر باز میشود و یا ،ترامپ طی یک طرح پنج مرحله ای بدنبال سرنگونی حکومت ایران است ،یا قانون داماتوآخرین میخ تابوت برجام و نشانه تغییر رژیم و یا ……….
واقعأ دیدنیست، تماشای تفاوت بین چهرها یتان و دلتان هنگام خواندن یا شنیدن اخبارهای روزانه از این دست ،تبلیغات مضحکی که چقدرهم بی مسما و تکراری و کسل کننده شده است.
اما این زنجیرها که فرقه بر پایتان زده،بزودی از هم خواهند گسست.دشمن این زنجیر آگاهی شماست،آگاهی از آنچه که بطور واقعی در دنیای بیرون در حال رخ دادن

است،وآگاهی از آنچه در سالهای اسارتتان در عراق و در اوج اعتماد و بی خبریتان در حقتان مرتکب شدند.
امیدوارم که شرائط بگونه ای پیش رود که فرقه مجبور شود به ریل کاستن فشاربر شما همچنان ادامه دهد،تا شکافها آنقدر متعدد گردد که کنترل همه جانبه بر شما از دست رهبری فرقه رجوی خارج گردد و امکان تماس شما با دنیای بیرون و دسترسی به اخبار و اطلاعات واقعی و درست آسانتر گردد.

شما پشتوانه دارید و ما انجمن زنان به شما کمک می کنیم که چگونه به دنیای آزاد و غیر وابسته برگردید. ارتباط خود را برای کندن از جهنم تشکیلات رجوی با فیس بوک انجمن زنان برقرار کنید ترسهای رجوی ساخته را از خود دور کنید. اراجیف دار و دسته سرکوبگر تشکیلاتی را باورنکنید.
به امید آنروز و به امید دیدن آزادی شما عزیزان هنوز هم برای زندگی آزاد دیر نیست و تا شقایق هست زندگی باید کرد

حمیرا محمد نژاد، آلمان

۷ دسامبر ۲۰۱۶

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7144