• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری های فرمانده تیپ ۱۸ حشد شعبی عراق از همکاری داعش و منافقین

  • کد خبر : 6880
  • 26 اکتبر 2016 - 17:56

افشاگری های فرمانده تیپ ۱۸

حشد شعبی عراق از همکاری داعش و منافقین

RajaviDaesh-Faragh-ngo

فرمانده تیپ ۱۸ حشد شعبی عراق از همکاری داعش و منافقین در عراق افشاگری کرد.

به گزارش فراق سیدحامد جزایری جانشین فرمانده سرایا الخراسانی و فرمانده تیپ ۱۸ حشد شعبی عراق در گفتگویی با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره وضع فعلی عراق و گروه‌ها و جریاناتی که با داعش و گروهک‌های تکفیری توضیحاتی کامل داد که ما در اینجا به بخش هایی درباره منافقین اشاره می کنیم.

سردار جزایری گفت: ما از حضور منافقین در عراق شرمنده‌ بودیم و ما خودمان زمانی که در منافقین در اشرف حضور داشتند چندین بار علیه آنها تظاهرات دو سه هزار نفری کردیم.

وی ادامه داد: الحمدالله تظاهراتی که صورت گرفت سبب شد حکومت عراق تجدیدنظر کند. اما آمریکایی‌ها فشار می‌آوردند و مانع خروج منافقین از عراق می‌شدند. چون هیچ کشور دیگری حاضر به پذیرش آنها نبود؛ در ماه گذشته حکومت و مردم عراق با رایزنی با آمریکایی‌ها موفق شدند تعداد کمی از این گروهک تروریستی را که باقی مانده بود (کم‌تر از ۱۰۰ نفر در لیبرتی سکونت داشتند) اخراج کند و مردم عراق باید این موضوع را جشن بگیرند.

او افزود:الحمدالله توانستیم آنها را از خاک عراق خارج کنیم و شر آنان را از دو کشور عراق و ایران کم کنیم. ما می‌بینیم از عمر آنها چیزی نمانده و همه آنها پیر شده‌اند و توانایی کار دیگر ندارند، اما درباره حضور آنها در سوریه و در کنار داعش هم مطالبی شنیده‌ایم که به عنوان مشاور و متخصص در امور نظامی در کنار داعشی‌ها هستند.

فرمانده تیپ ۱۸ حشد شعبی عراق گفت: از لحاظ اطلاعاتی این قضیه مخفی بود و بسیاری این اخبار را تأیید نمی‌کردند اما وقتی مریم رجوی ملعون به عربستان سعودی رفت ثابت شد این همکاری وجود دارد و حضورشان درمناطق سوریه و یمن و همکاری با داعش مسجل شد

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6880