• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دروغ بزرگ و عوام فریبی آشکار

  • کد خبر : 6762
  • 04 اکتبر 2016 - 13:27

دروغ بزرگ و عوام فریبی آشکار

مصاحبه اسکای نیوز عربی با مریم رجوی

نه به تروریسم و فرقه ها، سوم اکتبر ۲۰۱۶-۱۱ مهر ماه ۱۳۹۵

چرا باید مریم رجوی ۱۲روز بعد از اعلام خروج آخرین نفرات از لیبرتی که در جمعه ۱۹ شهریور(۹سپتامبر) تکمیل شد، در تاریخ ۳۱ شهریور در مصاحبه با خبرنگار اسکای نیوز ادعا کند که دخترش هنوز در لیبرتی است و منتظر است که منتقل شود؟

این مصاحبه که اولین علائم نقد شدن کمکهای ترکی الفیصل سعودی برای فرقه رجوی بصورت آنتنی کردن آن بود، بصورت کاملا یکطرفه جهت تکرار همه آنچه که رجوی طی ۳۵سال گذشته روزانه تکرار میکرده است برنامه ریزی شده بود، مطلقا هیچ حرف جدیدی نداشت. این علیرغم این است که مریم رجوی در آخرین موضع گیریهایش جهت کمرنگ کردن شکست عظیم خروج از عراق و کوبیدن آخرین میخ به تابوت ارتش آزادیبخش فرقه رجوی، هیچ خبری از شروع فاز سرنگونی ادعایی خودش نداشت. رویکرد فرقه رجوی با سیاست و استراتژی و مردم ایران و شورایش فرد را بیاد آن مثل معروف ایرانی “حرف مرد یکی است” میاندازد که منعکس کننده خیره سری و بی منطقی و درس نگرفتن از گذشته و تاریخ و بطور خاص بیگانگی با واقعیات عینی خارج از ذهن میباشد.

سازمان مجاهدین خلق

واقعیت این محتوای پوچ مریم رجوی را در بی حالی و پژمرده گی وی در این مصاحبه میتوان بوضوح مشاهده نمود و از آن شعارها و شور و فطورهای پوشالی تبلیغی خبری نبود. که نشانه دیگری بود از خالی بودن دست او و یاس ناشی از شکست های روزانه در صحنه بین المللی تا پرونده شکستهای این فرقه را تکمیل شود. اثرات این شکستها و دست خالی رجوی را به دروغ گویی و جلب حمایت کاذب و مظلوم نمایی دروغین  برای خودش از طریق قربانی کردن فرزندش اشرف ابریشمچی که بدورغ مدعی شد هنوز در لیبرتی است و منتظر انتقال است خودش را نشان میداد. اقدامی بغایت زشت و بی مقدار و توهین به شعور مخاطب چیزی که از مشخصه های بارز و غالب فرقه رجوی است. البته اساسا دور از تصور نبود که مریم رجوی در سلسله دورغهایی که در این مصاحبه و تمامی گفته ها و ادعاهایش روزانه تکرار میکند این دورغ را نگوید.

مریم رجوی

به چند نکته درمورد دورغهای مریم رجوی توجه میدهیم:

“ما ایرانی می‌خواهیم که تمامی آحاد مردم از حقوق یکسان برخوردار باشند.”

وقتی مصاحبه نه یک مصاحبه آزاد یک خبرنگار که همه اظهارات مخاطبش را به چالش میکشد، بلکه دستوری از سعودیها برای آنتنی کردن یک اسب مرده با نبش قبر کردن آن است، و از طرفی نیز این فرقه خودش را جز به خدا (یعنی هیچکس) پاسخگو نمیداند.  شاهد دیگر این مدعا نیز این است که حتی یک مصاحبه آزاد نمیتواند انجام دهد. در شرایطی که ترکی الفیصل مدعی دفاع از فردوسی ، وزیر خارجه عربستان (در لندن) مدعی آزادی و حقوق زنان آنهم زنان سوری میشود مریم رجوی نیز در تریبون سعودیها مدعی آزادی تمامی آحاد مردم …میشود. رجوی که مسلمانان غیر شیعه و مسیحی، اهل حق و…  در سازمان مجاهدین را نه مجاهد که مبارز دسته دوم تلقی میکرد. علیرغم اینکه سابقه و فداکاریها و حتی دانش سیاسی و نظامیشان از خیلی از بقیه مجاهدین بیشتر بود هیچگاه در تشکیلات (ادوارد ترمادو در مصاحبه با بی بی سی) از سرباز صفر بالاتر نمی توانستند باشند. و همواره زیر شدیدترین فشارها بودند که مذهب خود را ترک کنند و مذهب رجوی بپیوندند.

http://youtu.be/VjbbnM2ZYLg

از جمله این مبارزین و مجاهدین آقای علی مرادی یک درجه دار ارتش بود که از ارودگاه جنگی عراق به ما پیوسته بود که مدتی نیز تحت مسئولیت بنده بود که اهل حق بود، وی نیز همواره تحت بالاترین فشارها بود که ترک مذهب کند و به همین دلیل زیر بالاترین تحقیرها بود که نهایتا فرار کرد و به نزد آمریکایی ها رفت. افراد دیگری بود که در جریان عملیات فروغ به ما پیوسته بود و بدلیل مرامشان سبیلهای بلندی داشتند که ابتدا آنها را زیر فشار گذاشتند که سبیلهایشان را بتراشند در ادامه پست ترین کارها را به آنها میسپردند و این اواخر حتی کار به ضرب و شتم آنها نیز کشید.

Maryam Arab matn

“آزادی احزاب، آزادی‌های فردی برای همه اقشار و طبقات و برابری زن و مرد تضمین شده باشد. “

در زمینه آزادی احزاب و آزادیهای فردی همینقدر بس که فرقه ای که رهبری آن خودش را امام زمان و امام مسلمین جهان میداند و هیچ حقی برای پیروان خود غیر از اطاعت مطلق و کورکورانه چگونه میتواند حرف از آزادی بزند. باید از رجوی پرسید که شما که در شورای ملی مقاومت کوچکترین حقی برای بقیه اعضای شورا قائل نبودید. حق انحصاری برای خود قائل بودید، طوریکه حتی ریاست پوشالی و خیالی جمهور آینده را به خود اختصاص داید، و بقیه آنها را مفت خورهای زالو صفت میدانستید که خون مجاهدین را میخورند و پناهندگی میگیرند. مگر نمی گفتید که این شوراییها بورژوازی ای هستند که باید پا را گذاشت روی سر انها و بالا رفت و این تنها کارکرد آنهاست. مگر دراندیشه قرون وسطایی “رهبری عقیدتی یا امام زمانی” جایی برای حقوق افراد وجود دارد؟

آقا و خانم رجوی شما خوشبختانه یا متاسفانه در تجربه بسیار ننگین خود در عراق و در اشرف نشان دادی که هیچ سنخیتی با مردم ایران، آزادی، جدایی دین از مذهب، دمکراسی  و احترام به مردم ندارید.  بیش از این نیز به شعور مردم ایران بعد ازخیانت در همدستی با صدام و حالا نیز آشکارا به خود فروشی و تبدیل شدن به وسیله دست سعودیها توهین نکنید.

داود ارشد

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6762

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی