• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

حمایت فرقه تروریستی رجوی، از یک روحانی نمای تکفیری

  • کد خبر : 652
  • 03 ژانویه 2015 - 6:30

حمایت از گروههای تروریستی، از داعش و بعثی تا سلفی و تکفیری، جزیی از استراتژی مداخله جویانی و ضد بشری رجوی است. چون منافقینmaryam rajavi بر این باورند که «هرکه با ما نیست، برماست» و دشمن دوست من، دشمن من است.

ایران ستیزی، عراق ستیزی، اعزام تیمهای تروریستی به سوریه، همدستی با داعش و بعث و تکفیری های ساخت سعودی، مزدوری بیگانگان حتی اسراییل، جاسوسی و وطن فروشی همه از ماهیت پلید رجوی نشأت می گیرند.

فرقه تروریستی رجوی در ادامه حمایت از تروریست های تکفیری در عراق و انقلابی خواندن تروریست های داعش، از محمود الصرخی روحانی نمای تکفیری و تحت تعقیب حمایت کردند.

چهارشنبه (۱۱ تیر ماه ۹۳) گذشته تعدادی از عناصر باند الصرخی با حمله به برخی مناطق شهر مقدس کربلا دهها تن از مردم این شهر را به خاک و خون کشیدند.

گفتنی است محمود صرخی الحسنی در سال ۱۹۹۹ به جرم زنا از عشیره آل صرخه رانده شد. وی با سبعاوی، برادر صدام که از مسئولان وقت سازمان اطلاعاتی عراق بود، ارتباط نزدیکی داشت. الصرخی توسط رژیم بعث عراق به حوزه علمیه نجف نفوذ داده شد و بعد از سقوط صدام ادعای مرجعیت عالی شیعیان عراق را مطرح کرد.

این شیخ فتنه گر ادعای ارتباط با امام زمان (عج)را دارد و گفته است که خواهر خود را به عقد ایشان در آورده است! رسانه های سعودی نیز به طور مستمر برای حمایت از وی عنوان آیت الله و مرجع بزرگ را استفاده می کنند.

در چند سال گذشته ادعاهای طرفداران صرخی مبنی بر ارتباط وی با امام زمان (عج) و نیز مخالفت وی با مراجع عظام تقلید، منجر به درگیری‏هایی میان حامیان صرخی و مردم و نیز دستگاه‎های امنیتی در استان‏های جنوبی عراق شده است.

الصرخی پس از شورش تروریست های تکفیری در عراق، فتوای جهاد علیه دولت را صادر کرد که سبب آشوب هایی در شهر مقدس کربلا شد.

سید محمود الصرخی الحسنی، روحانی عراقی که چند سالی است خود را به عنوان مرجع تقلید معرفی می‎کند و با اندیشه‎های گمراهی که دارد در برابر مراجع تقلید نجف اشرف به ویژه حضرت آیت الله سیستانی ایستاده است.

در خرداد ۱۳۸۵ هواداران صرخی در بصره به کنسولگری ایران در این شهر حمله کرده و بخشی از ساختمان آن را به آتش کشیدند و به اموال آن خسارت شدید زدند.

کشف کارگاه بمب‌ سازی هواداران الصرخی در کربلا:
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، استاندار بابل روز پنجشنبه (۱۲ تیر ماه ۹۳) اعلام کرد که نیروهای امنیتی یک کارگاه بمب سازی و انبار سلاح متعلق به هواداران محمود الحسنی الصرخی را کشف کردند. همچنین اسناد و دستگاههای بی سیم و موبایل در این کارگاه کشف شده است که نشان می دهد آنها با دو کشور خارجی در ارتباط هستند.

استاندار کربلا گفت: الصرخی از علمای دینی نیست و طرفداران وی به شهروندان حمله می کنند.
الصرخی که همزمان با اعدام صدام و نابودی حزب بعث عراق مخفی شده بود، اکنون بار دیگر همزمان با ظهورداعش و حزب بعث و تحرکات تروریستی آنها در عراق با هدف ایجاد فتنه بین شیعیان این کشور آفتابی شده و طرفداران وی با نیروهای امنیتی و انتظامی کربلا درگیر شده اند.
تحرکات تروریستی روحانی نمای تکفیری، به یقین ریشه در اهداف شوم عربستان سعودی و فتنه انگیزان منطقه دارد، حمایت رجوی نیز مهر تاییدی بر این جنایت و دخالت است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=652

نوشته های مشابه