• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نامه مادر روزبه عطایی به نخست وزیر آلبانی

  • کد خبر : 6368
  • 08 آگوست 2016 - 17:31

نامه مادر روزبه عطایی به نخست وزیر آلبانی

Edi-rama

جناب آقای ادی راما
نخست وزیر آلبانی
با عرض سلام و احترام….

من گیتی زردشتیان مادر یک قربانی فرقه رجوی بنام روزبه عطایی هستم، در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی یعنی ۱۵ سال پیش پسرم که فرزند اولم می باشد در سن ۲۲ سالگی در کشور ترکیه توسط نیروهای رجوی با دروغ و فریب مورد اغفال ذهنی گردید و متاسفانه ناخواسته در چنگال افراد جنایتکار رجوی اسیر شدند و شنیدم طی این ۲ سال اخیر به آلبانی اعزام شدند .

Ataei-familyآقای ادی راما طی ۱۳ سالی که در پایگاه اشرف بودند با کلی مشقت و نا امن بودن کشور عراق ۶ بار مراجعه کردم ولی متاسفانه فقط ۲ بار توانستم ایشان را ببینم و هر بار بمدت ۲۰ دقیقه با حضور فرمانده ها که کلی حرفهای ناگفته در قلبم داشتم ولی نتوانستم بگویم

آخرین دیدارمن با ایشان سال ۱۳۸۸ بود و در این ۷ سال اخیر هیچگونه اطلاعی از سلامتی ایشان ندارم .
جناب ادی راما متاسفانه آقای رجوی بخاطر جاه طلبی و حکومت خواهی خون جوانان ما را در شیشه کرده ،او با روحیات بیمار گونه اش بهترین لحظات عمر و جوانی عزیزان ما را بخاطر اهداف پلیدش بر باد داد ،آنها را از داشتن حق زندگی ،همسر و فرزند و حتی از دیدار پدر و مادر و خواهر و برادر محروم ساخت.

با روانه کردنشان به میادین جنگ و حملات متعدد و برادر کشی آنان را بگورهای دسته جمعی روانه کرد و متاسفانه هر کدام از اعضا سازمان با او بنای مخالفت گذاشتند آنان را بدست شکنجه گران سازمان و یا بدست شکنجه گران عراقی در زندان مرگبار ابوغریب عراق سپرد .
شما بخوبی میدانید که رجوی به انتهای عمر خود و حکومت پوشالیش رسیده است و میدانید که او عزیزان و فرزندان ما را به بهانه های مختلف از خانه و وطن خود ربود آنها را همچون بردگان بکار گماشت و آنان را وادار به آدمکشی و جنایت و خونریزی کرد .

احساس ،عواطف،رحم و مروت را بخیال خودش در قلب عزیزان ما کشت اما باز هم نتوانست عشق به خانه و خانواده را در آنها مهار کرده و قلبشان را تسخیر کند عزیزان ما بعد از مدتی پی به ماهیت شوم و نفرت انگیز رجوی برده و عده ای توانستند از قلعه رجوی گریخته و از سازمان جدا شوند .
آیا ازن جداشدگان پس از تحمل سالهای رنج و زجر و اسارت احتیاج بیک زندگی بودن دغدغه و توام با آرامش ندارند؟
اینک همه ایرانیان و مردم آزاده جهان به ظلم و فساد رجوی و سرانش پی برده اند این آخرین حیله و ترفندهایش هیچ سودی نداردو او همچون یک دیوار سست بزودی ریزش خواهد کرد .

آقای ادی راما نخست وزیر محترم از شما استدعا دارم با خواندن حرفهای یک مادر دلشکسته و دردمند که شب و روزش را از غم فراق فرزند و نداشتن هیچ خبری از او مثل یک شمع میسوزد و میسازد با امید دیدار فرزندش زنده است نگذارید آرزو بدل بمیرم و فرزندم را نبینم لطفا خواهشمندم مرا یاری کنید در ملاقات با ایشان در آلبانی .

با تشکر و قدردانی از آقای ادی راما محترم
گیتی زردشتیان از ایران (اصفهان)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6368

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!