• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری فراق در گفتگو با شیرزاد جلیلی جدا شده

  • کد خبر : 6190
  • 31 جولای 2016 - 20:38

افشاگری فراق در گفتگو با شیرزاد جلیلی جدا شده سازمان منافقین:

اشکهای تمساح رجوی تا کثیف ترین دستورها

Shirzad-Jalili خانواده ها، جنایت های فرقه رجوی را روی پارچه ها بنویسند

و در جلوی اردوگاه آنها به نمایش درآورند

یکی از جدا شده های فرقه منافق رجوی درباره نحوه برخورد خانواده ها مقابل این فرقه گفت:خانواده ها ، جنایت های فرقه رجوی را روی پارچه ها بنویسند و در جلوی اردوگاه آنها به نمایش درآورند.
شیرزاد جلیلی در گفتگوی اختصاصی با فراق ضمن افشاگری از پستی ها و پلیدی های خاندان رجوی افزود:اسیران دربند فرقه رجوی چون هیچ ارتباطی با جهان بیرون ندارند با دیدن این نوشته ها و افشاگری ها می توانند از خواب غفلت بیدار شوند.
او با اشاره به اینکه اغلب اسیران فرقه طوری تربیت شدند که فرق پنیر را با کره نمی دانند افزود :اغلب ما اسیران هیچ نگرش سیاسی نداشتیم و در اوایل وقتی کلمه «دیکتاتور»را می شنیدیم با هم بحث می کردیم که منظور از آن کلمه «ریگلاتور» است.
جلیلی همچنین نظرش را درباره مسعود رجوی رهبر این فرقه تروریستی اینگونه بیان کرد: رهبری که ابروهایش را رنگ می کند بوقلمون است، رهبر نیست.
این جدا شده از فرقه منافقین درباره نحوه گرفتاریش در فرقه گفت: در تاریخ ۱۸بهمن۱۳۶۶ از پادگان آموزشی لنگرود عازم جبهه شدم . در تاریخ ۴ خرداد۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی اسیر نیروهای بعثی عراق شدم و تقریبا یک ماه در زندان عراق اسیر بودم. او گفت: سپس ما را به یک اردوگاه مخفی بردند و تا سال ۶۸ به همراه برخی از همشهری هایم آنجا بودم.
شیرزاد جلیلی با بیان اینکه من باسیاست کاری نداشتم گفت :بعد از چند سال حضور در اردوگاه مخفی ، ما را به اشرف و بین منافقین انتقال دادند .
وی در تشریح نحوه ورود به اشرف گفت:در اولین ساعات ورود به ما گفتند که یک نامه بنویسید و مشخصات خانواده خود را در آن اعلام کنید.وی در ادامه با بیان اینکه در نهایت سادگی تمامی مشخصات خانواده ام درایران را با شماره تلفن نوشتم افزود:در اشرف به ما می گفتند که شما اسیر مخفی هستید و ما هنوز نمی دانستیم گرفتار یک سازمان مخوف تروریستی شدیم.massoud-rajavi
جلیلی گفت:خاطرم هست سالی که به تهران زلزله آمد ، من خیلی نگران خانواده ام بودم . آنها اجازه دادند به خانه یکی از آشنایان زنگ بزنم و از احوالشان با خبرشوم . در بین صحبتها یکی از سر سپردگان رجوی که در اتاق مخابرات بود پشت سرهم می گفت بگو خواهر مریم و مسعود رجوی به شما سلام می رسانند. من بعدها فهمیدم این حرامزاده ها با شیطان صفتی و رفتارهای حیله گرانه ما را مجبور می کنند که به آشنایان زنگ بزنیم تا در تماس های بعدی آنها را تخلیه اطلاعاتی کنند.

وی با اعلام اسامی برخی از جنایت کاران و شکنجه گران رجوی گفت: خانواده ها می توانند با نوشتن اسامی آنها روی پارچه ، این فرقه را رسوا و اسیران را بیدار نمایند.

وی اسامی افرادی را عنوان کرد که خشن ترین رفتارها را با اسیران داشتند . وی گفت: عادل جلاد که زمان جنگ اسیران ایرانی را به کمک افسر عراقی اذیت می کرد ،عبدالحسین ملکی چماقدار، اکبر ملکی چماقدار،کوروش سیاه،احمد صدف،محمدرضا مقدس شکنجه گر، پرویز لطفی ، منصور مداح ،کاظم ابریشمچی، مهدی ابریشمچی و برات که سر سه نفر را در الرمادی شکست، برخی از این افراد بودند.

جلیلی درباره احمد صدف گفت : او یکی از تروریستهای اصلی سازمان منافقین و مسئول بمب گذاری در محل اسکان سربازان ایرانی زمان جنگ بود . وی درباره شگردهای احمد صدف گفت: این فرد خودش را به مظلومی می زد و محل تجمع سربازان ایرانی را به منافقین لو می داد . وی با بیان اینکه احمد صدف یک تروریست و آدم کش بالفطره است و من او را به خوبی می شناسم گفت: او باید جوابگوی تمامی جنایتهای خود باشد .
وی همچنین از کثافت کاری های مهدی ابریشم چی با بانوان پرده برداشت و از حرامزادگی آنها سخن گفت.

Mehdi-Zahra-Matn

جلیلی در ادامه از فردی به نام رضا هاشمی سخن گفت و افزود:رجوی به دروغ می گفت که این فرد سالها پیش به دست جمهوری اسلامی ایران زیر شکنجه کشته شده اما این فرد زنده بود و از کشورهای اروپایی برایش جاسوسی می کرد.
جلیلی درباره برخی از شکنجه هایی که آنجا به چشم خود دیده بود گفت:بازوی حسن محمدی را با مشعل سوزاندند، امیر هوشنگ محمدی را با چهارسو سوراخ کردند،عباسعلی محمدی،پسر یکی از اسیران را سوزاندند،در رمادی اسیران را چاقو می زدند،سیروس حقیقی را زدند،شعبان محله را ترور کردند ، مالک را زیرشکنجه کشتند و خود من را هم که یکبار به رادیوی ایران گوش داده بودم تا سرحد مرگ شکنجه دادند.
وی همچنین درباره پستی های این فرقه گفت : آنها بهزاد یداللهی را خودشان چاقو زدند بعد به من گفتند ۲۵۰ هزار دیناربه تو می دهیم بیا شهادت دروغ بده که خودش به مرگ طبیعی مرده است.

این جدا شده از دام منافقین همچنین از سواستفاده کردن بانوان اردوگاه خبر داد و افزود:رجوی خانم های اسیر در اردوگاه را پیش فرماندهان عراقی ها می فرستاد تا درمقابل آن برای نیروهایش آموزش نظامی دهند.
وی گفت :وقتی در مشهد بمبگذاری کردند ما تعجب می کردیم ولی آنها می گفتند شروع به جشن و پایکوبی کنید، رجوی هیتلر می گفت شادی کنید.
جلیلی گفت : یادم هست وقتی کاظم رجوی مرد، مسعود رجوی خودش اشک تمساح ریخت و برایش مراسم گرفت ولی وقتی یکی از بچه های اردوگاه می مرد فقط ما را به سر قبرش می برد و می گفت به علت بیماری مرده است.

Terorism

وی گفت :رجوی به نیروهایش در اروپا می گفت هر چه توانستید در مراسم ها و آیین های ایرانیان خارج از کشور آشوب بپا کنید و بعد از آن با گفتن الله و اکبر و معرفی خود تان با نام سازمان مجاهدین خود را وانهید.
وی با اشاره به اینکه رجوی از اربابش صدام حسین پول می گرفت گفت: جنایاتی را که رجوی کرد هیچ حیوان درنده خویی انجام نداد.او افزود:رجوی هر جنایتی می کرد هوادارانی داشت که از او حمایت می کردند. او دراشرف همایش مردمی به نمایش می گذاشت و بعد اسیران را کتک می زد.
جلیلی گفت :رجوی شبها برخی از خانمها را از قرارگاه بیرون می کرد و زنی به نام مریم حسن زاده (مریم لره ) مامور انجام آن بود.
وی گفت:من بعد ها فهمیدم که این نفراتی که مریم لره بیرون می کرد از مخالفین سازمان بودند و این نفرات اخراجی هم اگر زن بودند تسلیم مردان عراقی منطقه می شدند و اگر مرد بودند به زندان ابوغریب می رفتند.
جلیلی در پایان با بیان اینکه رجوی کثیف ترین کارها را برای بقای خود انجام داد گفت: خاطرم هست در زمان فروغ جاویدان (شکست سنگین منافقین درعملیات مرصاد به دست سربازان غیور ایرانی ) زنهای اردوگاه را می آوردند مرز و در روستاهای اطراف به مردهای عراقی هدیه می دادند .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6190