• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اعتراض جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی به رئیس جمهور فرانسه

  • کد خبر : 5951
  • 11 جولای 2016 - 23:05

اعتراض جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی

به رئیس جمهور فرانسه

France's President Hollande delivers the opening speech of a major Labour Conference at the French Economic, Social and Environmental Council (CESE ) in Paris

آقای اولاند چرا ازنفاق و فرقه رجوی حمایت می کنید؟

منافقین با اجاره ژنرال های بازنشسته و متکدیان دوره گرد، جشن حمایت از مریم قجر راه اندازی می کنند که در نمونه اخیر آن شیخ بازنشسته عرب با مرحوم خطاب کردن مسعود رجوی آنها را مضحکه عالم کرد.

Marge rajai جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی با افشاگری از جنایت ها و خیانت های فرقه رجوی ، به حمایت دولت فرانسه ازپدیده نفاق و فرقه تروریستی رجوی اعتراض نمودند.
در نامه اعتراضی این خانواده ها به رئیس جمهور فرانسه آمده است:
سالهاست عده ای جنایت کار ، خائن و تروریست در کشور شما به عنوان پناهنده سیاسی و به اصطلاح مخالف نظام ایران جا خوش کردند .

آنها هرجنایتی که می خواهند مرتکب می شوند وتعجب آور است که شما با توجه به شناخت این گروهک تروریستی ،از آنها به نحو شایسته حمایت می کنید.

مریم قجر عضدانلو خود یکی از تهدیدات بزرگ کشور و ملت فرانسه است .

جداشدگان از فرقه تروریستی منافقین چندین بار با ارائه مدرک این موضوع را خدمت شما و دیگر دولت مردان کشورتان ارائه دادند و خطرهای حضور منافقین را در فرانسه اعلام کردند.

oland
جناب آقای اولاند ؛

مریم قجر عضدانلو و نیروهای وابسته به این زن در کشور فرانسه از مربیان ترور و کشتار در جهان هستند .

این زن پرورش دهنده جانوران آدمخواری همچون داعش است که آدم سوزی را به اعضایش آموزش می دهد. RajaviDaesh-Faragh-ngo

سرکردگان فرقه رجوی، زنانی را که حاضر نمی شوند با سران این گروهک همبستر شوند همچون گروهک تروریستی داعش به آتش می کشند .

khodsooziha
در این نامه همچنین گزارشی از نحوه خود سوزی های افرادی چون حشمت زندی ، ندا حسنی ، مرضیه باباخانی،صدیقه مجاوری و نادر ثانی که با دستور مستقیم مریم رجوی دست به این کار زدند به عنوان گوشه ای از جنایت های مسعود رجوی و مریم رجوی عنوان شده است .

satan-rajavi
در ادامه این نامه آمده است:

جناب آقای اولاند مسعود رجوی ،سرکرده این گروهک همچون تروریستهای آموزش دیده داعش ، زنانی را که حاضر نشدند در حرمسرایش حضور داشته باشند سوزاند .

‌ آقای اولاند، ما خانواده های اسیران فرقه وحشی و خونخوار رجوی هستیم که اینگونه فرزندان بی گناه ما به آتش کشیده می شودو متاسفانه در این میان مجامع بین المللی و حقوق بشری نیز سکوت می کنند .

شما می دانید که هزاران خانواده سالیان سال است که برای دیدار با عزیزان خود راهی کشوری نا امن همچون عراق می شوند ولی یک ثانیه اجازه ملاقات به آنها داده نمی شود.

Family-In Asharf-Faragh-ngo2
در عین حال جای تاسف دارد که شما از سرکردگان این گروهک در کشورتان حمایت می کنید و اجازه می دهید تا مانور حقوق بشرانه دهد .

منافقین با اجاره ژنرال های بازنشسته و متکدیان دوره گرد جشن حمایت از مریم قجر راه اندازی می کنند که در نمونه اخیر آن شیخ بازنشسته عرب با مرحوم خطاب کردن مسعود رجوی آنها را مضحکه عالم کرد.

ما خانواده هایی هستیم که ربایندگان فرقه تروریستی رجوی عزیزان ما را به عناوین مختلف ربوده و در زندانهای این فرقه تروریستی گرفتار کردند.

اسیران این فرقه اجازه خروج و یا ملاقات با خانواده خود را ندارند وجالب این است که سر کرده این گروهک به نام مریم قجر در حالیکه خود بزرگترین ناقض حقوق بشراست در کشور فرانسه با انواع مانورها و جشن ها شعار دفاع از حقوق بشر می دهد .

5885496078_9fcaa7ec71_b
سوال خانواده های اسیران فرقه رجوی از حضرتعالی این است که چرا این افراد با خوی حیوانی و درندگی در کشورشما حمایت می شوند؟

آیا خود سوزی در کشور فرانسه رایج است که شما هیچگونه عکس العملی در مقابل آنها از خود نشان ندادید ؟

نباید از این اسیران دفاع و حقوق آنها گرفته شود ؟

نباید مسببین اصلی این جنایات را به پشت میز محاکمه کشاند که چرا و به چه دلیل دستور خود سوزی آن هم در کشور مهد عدالت همچون فرانسه صورت بگیرید ؟

نباید مریم قجر(رجوی) که الان با ژست دافع حقوق بشر در جلسات و نمایشهای مترسکی ظاهر می شود به این اینگونه اعمالهای غیر انسانی جوابگو باشد ؟

چرا در جشن های ساختگی این فرقه از ملت ایران ، یا جداشدگان از فرقه و حتی از خانواده ها دعوت نمی شود ؟

چرا اسیران در زندان لیبرتی و آلبانی در این جشن ها شرکت نمی کنند ؟

Merkel And Hollande Meet Hours After Hollande's Inaugurationدر پایان از شما به عنوان رئیس جمهور فرانسه در خواست می کنیم که مریم قجر(رجوی) و مسعود رجوی که ظاهراً به درک واصل شده را از کشور فرانسه اخراج کنید.

soraya-LIberty Come

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5951