• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

نامه تظلم خواهی و اعتراض خانواده های اسیران فرقه رجوی استان اردبیل به دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

  • کد خبر : 5897
  • 07 جولای 2016 - 16:51

نامه تظلم خواهی و اعتراض
خانواده های اسیران فرقه رجوی استان اردبیل
به دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

 

جناب آقای « بان کی‌مون»

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

BAN_Ki-moon_picture

به استحضار آن مقام محترم می رساند؛

 

خانواده های اسیران گروهک تروریستی منافقین، بیش از ۳۰ سال است که برای ملاقات عزیزان اسیرشان تلاش می نمایند اما متاسفانه موفق نمی شوند.

گروهک تروریستی منافقین که فرماندهان آنها مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد سالیان سال است با روش های غیرانسانی فرزندان ما را گمراه نموده است .

این گروهک خطرناک تروریستی هم اکنون آزادانه در کشورهای عراق،آلبانی و فرانسه فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این گروهک از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، ارزشی قائل نیست.

البته سران گروهک تروریستی منافقین با این عمل ضدانسانی در پی مخفی کردن زندانیان ، جنایت ها ، قتل ها و شکنجه های اسیران ناراضی هستند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض شدید به این موضوع، این ممانعت ها را در دنیای امروزی امری تعجب آور می دانند و سوال می کنند چطور می شود سازمان ملل متحد برای خصوصی ترین مشکلات حقوقی یک شخص در دنیا بیانیه می دهد اما در مقابل اینکه گروهک منافقین مانع ملاقات اعضا با خانواده هایشان می شود عکس العملی نشان نمی دهد؟

امروز خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما می پرسند چرا به حداقل خواسته قانونی ما که درخواست دیدار با اسیران است توسط سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی جامه عمل پوشانده نمی شود ؟

این خواسته به حق خانواده ها بار ها توسط دفتر انجمن نجات استان اردبیل با ارسال نامه های مختلف پیگیری شده اما این بار از حضرتعالی این استدعا را دارد با توجه به اهمیت شدید موضوع و رسالتهای سازمان ملل متحد برای حفظ صلح جهانی در این زمینه اقدامات فوری را انجام نمایید.

در پایان لازم به توضیح است رهبران این گروهک تروریستی با فریب دادن عده اى از فرزندان کشور ایران رنج ها و مصیبت های فراوانی را به این خانواده ها تحمیل نمودند.

جمعی از خانواده های اسیران گروهک تروریستی منافقین استان اردبیل

Ban-Ki-Moon

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5897