• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پاسخ فراق به یاوه گویی های گروهک تروریستی و پوچ منافقین

  • کد خبر : 5522
  • 09 می 2016 - 5:50

پاسخ فراق  به یاوه گویی های

گروهک تروریستی و پوچ منافقین

ایرانی ها ، نوزادان خود را هم فدای حضرت زینب(س) می کنند

 

امروز ایرانی ها با عشق ، درایت ، شجاعت و غیرت به درجه ای رسیدند که نگذارند بار دیگر صدای مظلومیت اهل بیت(ع) چه در سوریه ،چه در عراق و چه در هر نقطه از  عالم خاکی بلند شود

سربریدن هموطنان به جای گوسفند در عروسی گروهک رجوی، از اذهان ایرانی ها فراموش  نمی شود

 

شاید هم اکنون به مقایسه می توان گفت جنایت ها و خیانت هایی که گروه تروریستی رجوی در کشور خود انجام داد، دست کمی از جنایت های  داعش فعلی در سوریه نداشت.

تفکرها، دیدگاه های سخیف و پَست  این دو  گروه تروریستی از بسیاری جهات شبیه هم است.داعش و گروه رجوی همانند دو لبه یک چاقو هستند که سرانجام دسته خود را خواهند برید.البته که علت حضور ایرانی ها در سوریه  را مغزهای پوچ گمراهان این فرقه درک نمی کند اما امیدواریم آنها با مطالعه مطالب زیر در خلوت و جرعه ای تفکر و تدبر خودشان را پیدا کنند.

مستکبرین عالم چند سال پیش بود که احساس کردند سوریه ظاهراً مکان مناسبی برای تغییر معادلات دنیاست . خیلی زود آن نقطه به محل تجمع گروه‌های مختلفی از افراطیون تکفیری‌ تبدیل شده و سرانجام «داعش» به نمایندگی از استکبار (بخوانید آمریکا!) وارد میدان شده و جنگی بزرگ و آخرالزمانی بر سر آرمان‌های بزرگ بشری آغاز کرد. اما سوریه فقط گام اول و پوششی برای اهداف بزرگ تر مستکبرین عالم و ابزارهای خودساخته ی آنان در قالب گروه های تکفیری بود و هست، که همانا هدف غایی، حذف جبهه مقاومت اسلامی از مختصات دنیا و نهایتاً تقابل با مرکزیت توحیدی-انقلابی جهان یعنی کشور امام زمان(عج)«ایران» است.

تقابل های امروزی برای کشورگشایی نیست، تقابل شعار توحید با حزب الشیطان است و بس…

و اما…مدافعان این شعار توحید، مکان نمی شناسند! کما اینکه شهید بزرگور سید مرتضی آوینی برای امروز می گوید:«کربلا را تومپندار که شهری است در میان شهرها و نامیست در میان نامها، نه؛ کربلا حرم حق است».modafe haram

حرم حق اکنون جبهه های مقاومت اسلامیست، آنجاست که صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی اهل بیت(ع) را، مظلومیت حرم حضرت زینب(س) را عده ای شنیدند و رفتند و خواهند رفت!

البته دراین میان واضح است به اذهان دربند پیروان فرقه رجوی متبادر نمی شود که همه ایرانی ها اعم از زن و مرد، از نوجوان ده، دوازده ساله تا پیر مرد ۸۰ ساله آماده اند مثل پروانه گرد حرم بگردند تا مبادا گزندی به حرم حضرت زینب برسد .

اعضای گروه تروریستی رجوی نمی خواهند ببینند و ندیدند که ایرانی ها حتی نوزادان خود را نیز نذر بانوی صبر و مقاوت، حضرت زینب(س) می کنند.

اکنون حرم حق از شلمچه و هویزه ها به سمت تپه های تاریک نُبل و الزهرا و… سفر کرده که رذل ترین انسان ها از حزب الشیطان عزم مبارزه با حزب ا… کرده اند. آنهامی خواهند پازل استکبار برای جمهوری اسلامی را تکمیل کرده و به بازگشایی عقده ی اصلی خود با ندا دهندگان شعار توحید در عالم برسند.

شیطانیان می خواهند با فرزندان علی(ع) عقده گشایی  کنند و نهایتِ نهایتش با پدیده ای بی نظیر و بیدارگر امت های مستضعف عالم به نام «انقلاب اسلامی» مقابله کنند.

در اینجا بد نیست به منظور آشنایی با خطرهای منافقین و کفار در جهان اسلام  به جنایت های گروه رجوی در کشور خودمان نیز نگاهی کنیم  . نگاهی به گروهک تروریستی منافقین که همانندجنایت های فعلی داعش حدود ۱۲ هزار نفر از مردم مظلوم کشورمان را به شهادت رساند و ترور کرد.

جنایات منافقین خلق چون جنایات داعش در سوریه در چندین جلد کتاب هم نمی‌گنجد.

سازمان تروریستی منافقین گروهی است که از سال ۶۱ تا ۶۷، ۱۲ هزار بی گناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند.

منافقین کسانی بودند که در سال ۵۸ و ۵۹ جنگ‌های تجزیه طلبانه‌ای را در کردستان، آذربایجان، ترکمن صحرا و دیگر شهرها به راه انداختند و اینها همان کسانی بودند که در ماه رمضان یکی از سال‌های اوایل دهه ۶۰ با حمله به خانه یک فرد بسیجی که تنها جرمش حزب‌اللهی بودن و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، سر سفره افطار، سر فرزندانش را با تیغ موکت‌بری بریدند.

یک بار در عروسی فرزند یکی از فئودال‌های وابسته به منافقین، تعدادی از جهادگران انقلاب را که عموماً از دانشجویان مسلمان و انقلابی بودند مقابل عروس و داماد، به‌جای گوسفند سر بریدند.

منافقین ضمن جاسوسی برای صدام در جنگ تحمیلی و نیز برخی دیگر از جنایت‌های ددمنشانه آنها از جمله به گلوله بستن مجروحان در بیمارستان‌ها و نیز به شهادت رساندن ۷۲ تن از بهترین نیروهای انقلاب، از سال ۶۰ و ۶۱ تا آخر جنگ در خیابان‌ها می‌گشتند و هر دختر و پسر حزب‌اللهی را بدون اینکه حتی بدانند این شخص کیست به مسلسل می‌بستندوحتی درمغازه‌هایی که عکس امام(ره) روی دیوارآن نصب بود،نارنجک می‌انداختند.

شکنجه‌هایی که منافقین روی نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی انجام می‌دادند، روی ساواک را نیز سفید کرد.

در یک جمع‌بندی عملکرد سازمان طیف وسیعی از خیانت‌ها و جنایات این فرقه را تشکیل می‌دهد.

از مواضع ضدمردمی و ضدانقلابی گرفته تا غرب پناهی‌ها و همکاری‌های گسترده و بی‌شائبه برای غرب. مجموعه جاسوسی‌های این فرقه برای اسرائیل و آمریکا و دیگر قدرت‌های غربی امروزه جای هیچ تردیدی را برای افکار بیدار جهان باقی نمی‌گذارد.

اقدامات وطن‌فروشانه این فرقه در جریان مزدوری برای دولت ساقط ‌شده صدام حسین و افشای جزئیات این همکاری و دریافت پولهای کلان توسط بالاترین عناصر این فرقه مهر تأییدی بر این مدعا است.

همچنین ابعاد دخالت و همکاری این فرقه در قتل و سرکوب اکراد عراقی نیز بر همگان روشن گردیده و حتی کیفرخواستی نیز علیه این فرقه صادر شده و توسط پلیس بین المللی و همچنین دادگاه‌های عراق مورد تعقیب است و حکم بازداشت نیز برای تعدادی از سران این فرقه صادر شده است.

این فرقه در مجامع بین المللی نیز دارای هیچ وجهه‌ای نبوده و راه نجات خود را برای برون‌رفت از بحران‌های عدیده‌ای که گریبان او را گرفته است همانا در ایجاد اختلاف و دامن زدن به آن و ایجاد تنش و درگیری به‌منظور بروز جنگی جدید بین ایران و آمریکا برقرار کرده است.

اما چه پنهان که عده ای نادان و احمق چون اعضای فرقه رجوی در باره حضور ایرانی ها اعم از جوان و پیر  در سوریه کلام از زبان دشمن می گیرند و تکرار می کنند که: «ایران را چه در سوریه؟!»

امروز ایرانی ها با عشق ، درایت ، شجاعت و غیرت به درجه ای رسیدند که نگذارند بار دیگر صدای مظلومیت اهل بیت(ع) چه در سوریه ،چه در عراق و چه در هر نقطه عالم خاکی بلند شود.

 اما در نهایت امید داریم شما گرفتاران اسیر در فرقه رجوی اندکی فرصت تدبر و اندیشه داشته باشید تا در عصر امروزی بتوانید حق و باطل را از هم تمییز دهید.

مسئول انجمن فراق

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5522