• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جزئیات هلاکت چریک کارکشته و مورد تقدیر رجوی:

  • کد خبر : 5469
  • 01 می 2016 - 9:48

جزئیات  هلاکت  چریک  کارکشته و مورد تقدیر رجوی:

وقتی رجوی نیروهای مخصوص برای  خرابکاری امنیتی تربیت می کرد

82019400-70623798

شرور “احمد صحویی” در سالهای اخیر با زندگی مخفیانه در کوه‌های بلوچستان تلاش می‌کرد با تشکیل یک گروه تروریستی اقدامات ضدامنیتی جدیدی در این منطقه رقم بزند.

به گزارش فراق، اواسط فروردین امسال یکی از سرپل های منافقین به همراه افراد گروهش در جنوب شرق کشور، در اقدام اطلاعاتی به دست نیروهای سپاه پاسداران به هلاکت رسید.
 
شرور «احمد صحویی» در اوایل دهه ۶۰، مخفیانه به عراق می رود و در پادگان‌های منافقین دوره های مخصوص خرابکاری امنیتی و ویژه عملیاتی و چریکی را طی می‌کند.
 
وی در فاصله کوتاهی به عنوان چریک زبده مورد توجه سران منافقین به ویژه مریم رجوی قرار می گیرد.

 
«صحویی» چندین بار به علت عملیات های موفق برای سازمان منافقین مورد تشویق و قدردانی رسمی مریم رجوی قرار می گیرد و به همین دلیل پس از چند سال برای ماموریت های خاص به خانه های تیمی در پاکستان و افغانستان منتقل شده و پس از مدتی نیز در سیستان و بلوچستان به طور مخفی و با تغییر هویت ساکن می شود.
 
وی در سالهای اخیر با زندگی مخفیانه در کوه‌های بلوچستان تلاش می کند با تشکیل گروه تروریستی اقدامات ضدامنیتی جدیدی در بلوچستان رقم بزند.
 
صحویی که با تغییر هویت وارد بلوچستان شده بود، در این سال ها مرتکب چندین قتل، سرقت های هدفمند مسلحانه و تجاوز به عنف می‌شود.
 
این چریک کارکشته پس از چندی تصمیم می‌گیرد که خودش یک تیم نسبتا مستقل تشکیل داده و با ارتباط گیری با برخی عوامل سرویس های منطقه فعالیت های ضد امنیتی را در ازای دریافت پول شروع کند.
 
با این وجود حذف وی توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه علاوه بر اینکه سبب از بین رفتن یکی از چریک های قدیمی و کارکشته منافقین شد، منجر به از بین رفتن یک گروه تروریستی که البته مقرش نه در خاک پاکستان بلکه در درون مناطقی از بلوچستان بوده، شده است.
 
اما شناسایی پیچیده این چریک پیر که با تغییر هویت خود سالها در مناطق دورافتاده فعالیت ضد امنیتی داشته و همچنین عملیات حذف وی در یکی از مناطق صعب العبور آنهم در یک کمین شبانه از نقاط موفقیت آمیز و در حین حال پیچیده عملیات اطلاعاتی اخیر سپاه در بلوچستان بوده است.
 
این سرکرده تروریست همواره در منطقه ای ساکن بوده که راه برای فرار و خارج شدن سریع از کمین و شناسایی را داشته است.
 
در همین حال عملیات حذف این مهره قدیمی سازمان منافقین در بلوچستان، در ادامه همکاری های مردمی با سپاه پاسداران صورت گرفته است.
 
بنا بر نوشته های خبر گزاری فارس ، طی سالهای اخیر بسیاری از عملیات های موفق سپاه در جنوب شرق که به حذف چندین گروه تروریستی مرتبط با سرویس های بیگانه و برخی شرورهای مطرح که سالها از تور امنیتی دستگاه های اطلاعاتی خارج شده بودند، با همکاری شبکه مردمی گسترده بومی سپاه در سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.
 
سازمان منافقین طی سالهای اخیر با همکاری برخی سرویس های اطلاعاتی عربی منطقه، مسئولیت آموزش رسمی اعضای گروه های تروریستی جنوب شرق همانند جیش العدل را در پاکستان برعهده گرفته است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5469

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی