• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه خانم حمیرا محمد نژاد به خانم سیلویا پانتل عضو دمکرات مسیحی مجلس فدرال آلمان و خانم کارین هالش نماینده ایالتی

  • کد خبر : 5453
  • 01 می 2016 - 6:10

نامه خانم حمیرا محمد نژاد

به خانم سیلویا پانتل

عضو دمکرات مسیحی مجلس فدرال آلمان

و خانم کارین هالش نماینده ایالتی

خانم پانتل و خانم هالش با سلام و تقدیم احترام

حمیرا محمد نژاد

خانم حمیرا محمد نژاد

من حمیرا محمدنژاد یکی از شهروندان کشور شما (آلمان ) هستم، که مدت ۲۰ سال است که تحت حمایت دولت و مردم شما هستم قبل از اینکه در کشور شما باشم، در عراق توسط رهبران و سران مجاهدین یا نام دیگر آن شورای ملی مقاوت دزدیده شدم .

در آن زمان سن من هنوز قانونی نشده بود، وعده هائی به من دادند و من را از ایران دزدیده و به عراق کمپ اشرف وارد کردند. آنها ارتباط من را با خانواده‌ام قطع کردند حتی اجازه یک تماس را به من نداند.

من را سعی کردند بسرعت با تفتیش عقاید و شستشوی مغزی در خودشان جذب کنند و با توجه به نوجوانی ام بسرعت به من رده های تشکیلاتی بالاتر دادند بطوریکه در نشریه خودشان مرا بعنوان یکی از اعضای شورای مرکزی معرفی کردند و بهمراه مریم رجوی به خارج از عراق اعزام کردند.

تمام کسانیکه در کمپ اشرف بودند از دنیا خارج قطع کامل شده بودیم به دستور مستقیم مسعود رجوی ومریم رجوی به اجبار اول دختران را به ازدواج وادار میکردند و بعد از مدتی به همان اجبار میبایست از همسرانشان جدا میشدند.

این طلاقها برای افراد متاهل نبود بلکه در افراد مجرد هم این حکم صادق بود به دستور رهبری و بعد از جنگ اول خلیج فارس من را برای کار وتبلیغات وجذب نیرو به خارج عراق آوردند و به ما میگفتند که باید به زور از مردم پول بگیریم، چونکه مردم اروپا شعور این را ندارندکه فکر کنند و عقل آن‌ها به چشمهاشون هست.

وقتی که به آلمان آمدم با واقیعتهائی روبرو شدم از جمله که فرقه رجوی دائماً میگفتند که در جامعه‌ای ایرانی از جایگاه خاصی برخوردار هستند اما وقتی که دیدم به ایرانیان خارج از ایران با وعده پول آن‌ها را به نمایشهای پوچ می آوردند با این دورغها روبرو شدم و وقتی دیدم تمام اون پولها برای خرید سلاح خرج می‌شود نتوانستم با آن‌ها ادامه بدهم.

وقتی می دیدم که ما در تنگنا و هزار آسیب جسمی و روحی هستیم و خانم مریم رجوی و خود رجوی در کاخهای مجلل زندگی می کنند و با تفتیش عقاید فقط ما را برای قربانی کردن خودشان می خواهند فرار کردم و تمام مشاهدات خودم را به اطلاع دولت آلمان رساندم. با توجه به نزدیک شدن جولای این فرقۀ تروریستی برای شرکت در مراسم سالانه خود در ماه جولای در پاریس از شما و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس فدرال دعوت کرده است که در برنامه آنها شرکت کنید.

بیشتر افرادیکه برای این شوها آورده می‌شوند ایرانی نیستند آنها از کشورهای افعانستان ، آفریقا ، سوریه ، وعرب که پناهنده در کشورهای اروپائی هستند با وعده های مختلف از قبیل گردش در پاریس و هتل چند ستاره و دادن پول به آن‌ها به این برنامه ها آورده می‌شوند. فرقه رجوی در جامعه‌ ایرانی چه در خارج ایران چه در داخل ایران هیچ جایگاهی ندارد.

آنها به شیوه های مختلف منتقدین خودشان را وادار به سکوت می کنند، همسر مریم رجوی درچند پیام ویدیویی حکم مرگ ما را صادر کرده است. ماهیت مریم رجوی همان ماهیت تروریستی از نوع داعش می باشد. حضور شما در این جلسات به آینده سیاسی خودتان خدشه وارد میکند. از این رو اجازه ندهید که از نام شما و سمت شما سوء استفاده بکنند.

من مایلم در دیداری حضوری با شما خیلی واضح تر برای شما از تجربیات آلپ ترام خودم در زمان گرفتار بودن در این فرقه بگویم و با کمال میل حاضر به شهادت در مورد گفته هایم در هر دادگاهی هستم و این فرقه رجوی و مشخصا مریم رجوی است که از مناظره تلویزیونی و رسانه های عمومی و مواجه شدن با منتقدین خودش وحشت دارد.

حمیرا محمد نژاد، آلمان۲۰۱۶/۰۴/۲۷

منبع: انجمن زنان ایران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5453

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی