• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بیانیه جمعی از خانوادهای اسیران فرقه رجوی استان اردبیل در حمایت از احسان بیدی و سیاوش رستگار

  • کد خبر : 5397
  • 20 آوریل 2016 - 8:01

بیانیه جمعی از خانوادهای اسیران فرقه رجوی استان اردبیل

 در حمایت از احسان بیدی و سیاوش رستگار

  خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل ، ضمن محکومیت حذف حقوق پناهندگی احسان بیدی و سیاوش رستگار از جدا شده های فرقه رجوی و پناه جویان کشور آلبانی خواستار برخورد مجامع بین المللی با این موضوع و رسیدگی کامل به احوالات این دو فرد است.Ehsan-Bidi-Tirana-UNHCR

 این خانواده ها  همچنین خواستار به رسمیت شناختن تک تک افراد و اعضای جدا شده فرقه شیطانی رجوی به عنوان انسانهای مستقل هستند.

این خانواده های چشم انتظار برای دیدار عزیزانشان همچنین خواستار مداخله سریع مجامع بین المللی به منظور فراهم نمودن شرایط دیدار با خانواده ها و قطع دست های پلید سران فرقه رجوی از ایجاد دسیسه در کشور آلبانی می باشند.

احسان بیدی نزدیک به سه سال می شود که یک پناهنده سیاسی درکشور آلبانیا وتحت حمایت کمیساریا عالی پناهندگی است. دراین مدت سازمان تروریستی منافقین با دسیسه های بسیار چون اقدام به تهدید قتل و تطمیع افراد سعی کرده تا جداشده ها را بترساند  و مجبور به ترک خاک آلبانیا نماید.

در عین حال این سازمان جنایتکار  با لابی هایی که درکمیساریای عالی پناهندگان و کشورهای حامی تروریست دارد  با ترفند های گوناگون در برگرداندن این افراد به داخل اردوگاه خودشان تلاش می نماید.

جای تاسف است که مسئولین کمیساریای عالی پناهندگان در کشور آلبانی با وجود اینکه موظف به حمایت قانونی از این افراد می باشند به آنها گفته اند که یا بایستی بروند حقوقشان را از مسئولین فرقه یا همان سازمان مجاهدین خلق دریافت کنند و یا اینکه بدون تشریفات قانونی به ایران بروند .

soraya-LIberty Come

MKO Families' Campaign

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5397

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی