• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

حراج اسباب و اثاثیه لیبرتی توسط رجوی!

  • کد خبر : 5379
  • 18 آوریل 2016 - 6:25

حراج اسباب و اثاثیه لیبرتی توسط رجوی!

حراج اسباب و اثاثیه لیبرتی توسط رجوی!

داعش صفتان اروپایی، خائنین به میهن و عراق ستیزان بی وطن، برآنند تا قبل از اخراج از لیبرتی، چوب حراج بر اموال به یغما رفته ی مردم عراق بزنند و در لحظه آخر ضایعات چوبی، فلزی و نان خشکه و پلاستیک را هم بفروشند و به دلار تبدیل کنند تا شاید هزینه چند روز فعالیت تروریستی در اروپا را تهیه نمایند.

غارتگران سرمایه ملی عراق، باز به فکر فروش اموال مردم افتاده اند. رجوی با دعوت از چند دلال و مال خر، فروش اسباب و اثاثیه کمپ لیبرتی و تبدیل آنها به ارز و دلار را آغاز کرده است.

سایت خیانت پیشه شورا وابسته به فرقه غارتگر رجوی، با صدور بیانیه ای از اقدام به حق و قانونی عراق در رابطه با جلوگیری از ورود جمعی از مال خران فرصت طلب به لیبرتی، جیغ و فغان سرداده و بار دیگر نیت شوم و ضد بشری دزد تروریست ها را به نمایش گذاشته است.

تروریست های آمریکایی، داعش صفتان اروپایی، خائنین به میهن و عراق ستیزان بی وطن، برآنند تا قبل از اخراج از لیبرتی، چوب حراج بر اموال به یغما رفته ی مردم عراق بزنند و در لحظه آخر ضایعات چوبی، فلزی و نان خشکه و پلاستیک را هم بفروشند و به دلار تبدیل کنند تا شاید هزینه چند روز فعالیت تروریستی در اروپا را تهیه نمایند.

در بیانیه شورای تروریستی رجوی آمده است: کمیته دولتی حفاظت از مجاهدین به ریاست فالح فیاض، روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۹۵ (۱۴ آوریل ۲۰۱۶) از ورود دو گروه از تاجران عراق که برای خرید اموال ساکنان به ورودی کمپ لیبرتی رفته بودند جلوگیری کردند. هدف ساکنان از فروش دارائی هایشان تأمین بخشی از هزینه باز اسکنان است.

رجوی روزی بر تخت قدرت نشسته بود، در سایه حمایت های مالی صدام سرمست و مدهوش، جلوی پایش را هم نمی دید. شکر و سپاس خدایی که اشرف را به سرنوشتی شوم گرفتار و رجوی را بر خاک سیاه نشاند، بیچاره از فرط افلاس و درماندگی به گلیم فروشی، ریزه خواری افتاده است، چنان در حلقه تنگ محاصره و کنترل شدید مردم عراق افتاده است که اجازه ی سرخاراندن را ندارد. البته رجوی سزاوارمجازات، خفت، خواری و تحقیر بیشتر از این است. رنج وعذاب قبل از موت گوارای وجودش باد. این خیانت پیشه بعد از مرگ به آتشی هزار بار سوزانده تر گرفتار خواهد شد، واقعاً که لایق و سزاوار همین است.

جلوگیری و ممانعت نیروهای عراقی از ورود تاجر نمایان مال خر که قصد دارند، اموال به غارت رفته مردم عراق را به پول نقد تبدیل و در جیب رجوی بریزند، منطقی و قانونی است. جای هیچگونه انتقاد و اعتراض نیست، قرار نیست رجوی نامرد، نان بخورد، نمکدان بشکند و بعد هم سفره و نمکدان شکسته با قاشق و چنگال را بفروشد، باید قاطعانه جلوی این دزدان مسلح و سارقان مفتضح را گرفت.
سردسته دزدان لیبرتی از اینکه جلوی سبدهای خالی میوه را گرفته اند، به داد و فغان افتاده که در این رابطه نیز می گوییم: دست مأموران عراقی درد نکند، به موجودی که ما و مردم عراق می شناسیم، نباید اعتماد کرد، محال است که رجوی محموله ای را بدون طرح و ترفند وارد و یا خارج کند، حتماً توطئه و دسیسه ای در پشت آن نهفته است.

خدا می داند که با عملیات فروش اسباب و اثاثیه اسرای لیبرتی چه نقشه هایی در سر دارد؟ رجوی، سابقه فروش وسایل منزل را از اشرف تا لیبرتی در پرونده سیاه خود دارد با خود دارد که همیشه با مخالفت دولت عراق مواجه شده است. اگر جلوی این دزد بدسابقه را نگیرند، تمام اموال مردم عراق و کشورهای همسایه را به اسم خود می فروشد و حراج می کند. (تخم مرغ دزد، شتر دزد شده است) از بانک زنی در تهران به عراق خواری افتاده است).
رجوی قصد داشت صدها اتومبیل مسروقه با شماره و پلاک عراقی را در اشرف بفروشد، از مال خران دعوت کرد که به اشرف بیایند، ولی نیروهای عراقی مانع شدند و تیرش به سنگ خورد. حالا باز به فکر تبدیل کمپ لیبرتی به «جمعه بازار تروریست ها» است، مردم و دولت عراق را ساده می انگارد، ولی به محض اینکه نیت شومش نقش برآب می شود، جیغ و فغان سر می دهد، از آمریکا و سازمان ملل و اروپا می خواهد که به دادش برسند، عجب دزد منفوره و بی آبرویی!
واقعاً حقش همین است، حتی اجازه فروش نان خشک، آفتابه و لگن های اسقاطی لیبرتی را هم ندارد.

بهانه فروش اموال و جلوگیری دولت عراق مسئله تازه ای نیست، بارها اتفاق افتاده، ولی اهداف فروش تغییر کرده اند که تهیه «هزینه باز اسکان» از ادعاهای جدید رجوی است. وقتی حتی یک دینار از پول اموال فروشی به جیب اسرای لیبرتی نمی ریزد، همه صرف هزینه فعالیت های تروریستی و خوشگذرانی مریم رجوی در پاریس می گردند، پس این جیغ و فغان ها بهاه، فریبکاری و شانتاژ ناچاری برای ادامه غارت و دزدی اموال مردم عراق هستند.

نوید رهایی     ۲۹ فروردین ۹۵

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5379

نوشته های مشابه