• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

علت متهم کردن ایران ازطرف باند رجوی !

  • کد خبر : 5368
  • 18 آوریل 2016 - 5:33

علت متهم کردن ایران ازطرف باند رجوی !

maryam_rahavi_bahghdadi

اخیرا، این فرقه ی ننگین آرام وقرار ندارد که ثابت کند که ایران عامل حملات ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱ بوده وباید که بیشتر تحریم شود واگر دست داد، مورد حمله ی نظامی قرار گیرد!!
این تشبثات خبیثانه ، علاوه براینکه تشکیل پرونده ی جنایی علیه مردم ایران را در ذات خود دارد، تلاش مضاعفی است که عربستان را هم که اینک به یار غار رجوی – به عبارت بهتر، ارباب اصلی رجوی- تبدیل شده ، از زیر ضربات واتهامات خارج کند.
خبر زیر ابدا ازیک رسانه ی موافق جمهوری اسلامی نیست که باند رجوی ملقب به مزدوری اش کند وتنها – وشاید بطور تصادفی- چهره ی کریه این جریان ضد ملی را بهتر مینمایاند.
وحید

” عربستان : درصورت تصویب لایحه حملات یازده سپتامبر صدها میلیارد دلار از دارایی های خود را از آمریکا خارج میکنیم
فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۵ | Author: روشنگری
روزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای نوشته است که عربستان سعودی به دولت آمریکا گفته است در صورتی که کنگره این کشور لایحه ای را تصویب کند که براساس آن دولت عربستان در دادگاههای آمریکا به خاطر داشتن هر گونه نقشی در حملات یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی مسئول شناخته شود، این کشورصدها میلیارد دلار از دارایی های خود را در آمریکا خواهد فروخت.
به گفته نیویورک تایمز عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان ماه گذشته در جریان دیدارش از آمریکا شخصا به این کشور هشدار داد.
براساس این گزارش آقای جبیر به قانونگذاران آمریکایی گفته است که در صورت تصویب این لایحه عربستان مجبور خواهد شد تا ۷۵۰ میلیارد دلار از دارایی های خود را در آمریکا قبل از آن که دادگاه‌های این کشور به مسدود شدن این دارایی ها حکم بدهند، آنها را بفروشند.
هر چند برخی از کارشناسان اقتصادی با بدبینی این هشدار عربستان را ارزیابی کرده و گفته اند که در صورت عملی شدن آن، اقتصاد این کشور با عواقب ناخوشایندی روبرو خواهد شد، اما گفته شده که این تهدید عربستان نشانه دیگری از افزایش تنش ها در روابط بین دو کشور است.
این لایحه از حمایت هر دو حزب در کنگره برخوردار است، اما دولت باراک اوباما نسبت به عواقب جدی دیپلماتیک و اقتصادی این مسئله هشدار داده است.
در صورتی که کنگره این لایحه را تصویب کند و پس از آن به امضای آقای اوباما برسد، آن گاه راه برای تحقیق و بررسی نقش دولت عربستان در دادخواست های مربوط به حملات یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ هموار خواهد شد.
عربستان همواره داشتن هر گونه نقشی را در حملات القاعده به شهرهای نیویورک و واشنگتن در سال ۲۰۰۱ انکار کرده است. اکثر مهاجمان این حملات شهروندان عربستان بودند “.

منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5368