• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

علل ترس رجوی از خانواده ها چیست؟!!!

  • کد خبر : 4968
  • 25 ژانویه 2016 - 22:49

علل ترس رجوی از خانواده ها چیست؟!!!

این روزها که من بدنبال خبری از خواهرم در سایت ها هستم هنوز متاسفانه نتوانستم خبری که واقعاً او کجاست و چه کار می کند پیدا کنم. با خودم می گویم چرا ؟ !!!
در زمانه ای که یک خبر در یک ثانیه بعد در تمام دنیا پخش می شود؟!! چرا من نتوانم خبری از خواهرم داشته باشم جدا از هر مرام و عقیده ای که دارد آیا حق من و خانواده ام به خصوص پدر و مادر پیرم که سال هاست چشم انتظار خبری از او هستند نیست ؟!!!
مگر رجوی دم از خلق نمی زند ؟
با خودم می گویم چرا اگر خانواده از نظر رجوی خطرناک و بد است فرزند خودش را از ایران خارج کرد و به نزد خودش برد ؟  طبق آنچه جدا شده ها از رجوی می گویند چطور رجوی اول خودش حتی در داخل تشکیلاتش ازدواج های اجباری داشته حالا می گوید همه طلاق بدهند الا خودش !!!
اما آنچه من در این مدتی که پیگیر این داستان به خاطر خواهرم هستم . و به آن رسیدم  این است که رجوی از خانواده ها می ترسد.
اما  واقعاً رجوی  چرا از خانواده ها می ترسد؟!!!:    
۱- زیرا که او خوب می داند عاطفه خانوادگی قوی تر از کنترل تحمیلی است که او بر اعضایش اعمال می کند و چنانچه ارتباط خانواده با فردی برقرار شود احتمال قوی وجود دارد که عضو مربوطه انها را ترک کند .لذا او می خواهد که نیروهایش را در دنیای نا آگاهی و بی خبری از دنیای آزاد و خارج از آن نگه دارد و با تمام توان سعی می کند که از هر گونه تماس نیروهای سازمان با بستگان شان جلوگیری کند تا آن پل ارتباطی با دنیای آزاد برقرار نگردد .
اگر اسرایش او را ترک کنند ریزش در فرقه بیشتر می شود. او باید جوابگوی سوالات تمام افراد اسیر و عمر هدر رفته آنها که راه برگشتی ندارد باشد.
آیا او می تواند سی سال عمر هدر شده و بیگاری در بیابان های کشور بیگانه را به آنها باز گرداند ؟ آیا رجوی می تواند زمان را به سی سال قبل برگرداند؟ مطمناً نه . حال هر چه اسرا بیشتر آزاد شوند اسارت وگرفتاری رجوی و زن کثافتش بیشتر می شود .
رجوی از خانواده ها می ترسد:     
۲-  زیرا او خوب میداند که اگر همین ارتباط عاطفه واحساس خانوادگی نبود خانواده ها را به دنبال فرزندانشان نمی کشاند و قلعه اشرف ، پایگاه استراتژیک رجوی که حاصل سی سال زحمت اسرای در بندش بود، همچنان دست نخورده باقی می ماند و رجوی وایادیش به ظلم وستم وجنایات خود علیه اسرای دربندشان ادامه می دادند.خیال و توهم حمله به ایران وحکومت بر آن را همواره در سر خود می پروراندند .حدود سی سال فکر میکردند که چون اشرف نزدیک مرز ایران است آنها راحت تر می توانند یک شبه ایران را تصاحب کنند و بر آن حکومت کنند . ( زهی خیال باطل).یکی نیست به این خیانتکاران بگوید که شما نتوانستید شهر باصطلاح اشرفتان را با ۳۰۰۰نفر جمعیت اداره کنید چگونه می توانید کشور ایران را با ۸۰ میلیون جمعیت اداره کنید؟ قوانین خود ساخته ای در آنجا گذاشتید که در هیچ جای دنیا وجود ندارد، زنان را از مردان جدا کردید فرزندان آنهارا گرفتید هزاران نفر را اسیر امیال وخواسته های حیوانی خود کردید ، زیر لوای اسلام هر کاری که دلتان خواست کردید هر بلایی که دوست داشتید بر سر اسرای خود آوردید . مطمین باشید که در پیشگاه خدا ی متعال پاسخگوی اعمال ننگینتان خواهید بود. 
رجوی از خانواده ها می ترسد:        
۳-  زیرا اوخوب می داند که خانواده ها راه خود را یافته اند و دیگر او را به این راحتی رها نمی کنند وبعد از فرو پاشی اشرف به لیبرتی هم خواهند رفت و آنها را هم از آنجا خواهند راند .لذا ترسی  مضاعف دارد ، می داند باید هر چه زودتر فکری برای نجات و فرار اسرایش بردارد والا خانواده ها مانند آوار بر سرش خراب خواهند شد همانطور که می شوند.
رجوی از خانواده ها می ترسد:  
۴-  زیرا اوخوب می داند که بعد از لیبرتی نوبت آلبانیست وخانواده ها فرزندانشان را به امید رجوی خائن رها نخواهند کرد حتی اگر شده میلیونها تومان خرج کنند به آلبانی هم خواهند رفت وآرامش وآسایش را از آنها خواهند گرفت . زیرا خانواده ها خود تجربه کرده اند که هیچ نهاد وسازمان بین المللی وجهانی نمی تواند گره از مشکل آنها بازکند و فرزندان آنها را از چنگال این انسانهای حیوان صفت و وحشی نجات دهد .این مسئله تنها وتنها همت خانواده ها را می طلبد و بس که بهترین راه است.خانواده ها با همت وتلاشی که دارند تیشه را به ریشه این فرقه زده و تا نابودی کامل آنها از پای نخواهند نشست. زیرا آن رشته ای را که خداوند بین اعضای یک خانواده قرار داده و جنس آن هم از محبت واحساس وعاطفه الهیست را کسی جز خدای بزرگ نمی تواند آن را از هم بگسلد.  
رجوی از خانواده ها می ترسد:
۵-  زیرا اوخوب میداند که بعد از اخراج از آلبانی نوبت اورسورواز است یعنی به هر جای این دنیا که برود خانواده ها به دنبالش خواهند رفت آن هم  نه به خاطر او که به خاطر عزیزانشان چرا که آنها باید با چشمان خود نابودی رجوی وایادیش را ببینند شاید تسکینی باشد بر دردهای سی سال سختی و دوری از فرزندانشان .با آرزوی اینکه هرچه سریعتر با کمک خداوند متعال و یاری امام زمان کلیه خانواده های زجرکشیده اسرای فرقه رجوی ، همدیگر را در اورسورواز فرانسه ملاقات کرده و فروپاشی و نابودی این فرقه وایادیش را در همانجا جشن بگیرند.
به امید آنروز
زهرا کریمی


منبع: انجمن نجات مرکز خراسان رضوی

MKO Families' Campaign

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4968

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم