• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعتراض خانواده های خوزستانی به انتقال اجباری فرزندانشان به اشرف ۳

  • کد خبر : 4920
  • 05 سپتامبر 2017 - 10:27

خانواده های خوزستانی اسیران دربند فرقه رجوی تصمیم انتقال اجباری فرزندانشان از شهر تیرانا به زندان مانز (کمپ اشرف ۳) از سوی رهبران این فرقه را یک تصمیم ضد انسانی دانسته و به شدت محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، بر اساس نوشته انجمن نجات خانواده های خوزستانی با انتشار متنی اعلام کردند: شکی نیست که هدف از این اقدام ضدانسانی مسئولین فرقه رجوی چیزی نیست جز اینکه آنها می خواهند فرزندانمان را همانند دوران حضور این گروه درعراق همچنان دراسارت خود نگاه و از دسترسی به دنیای آزاد محروم سازند.

طبعا انتقال اجباری فرزندانمان به مکانی محصور شده به این دلیل بوده است که آنها با مشاهده زندگی مردم عادی جامعه کشور آلبانی و همچنین نسبت به فریبکاری های سالیان رهبران منافقین روز به روز آگاه تر و تصمیم به جدایی و رفتن به دنبال زندگی خود می گیرند.

اما زهی خیال باطل که دوران برده داری و فریبکاری و پوشاندن واقعیت های موجود از سوی رهبران فرقه رجوی به پایان رسیده و البته ما خانواده های چشم انتظار هم هرگز درمقابل این توطئه ضد انسانی ساکت ننشسته و اجازه نخواهیم داد که بیش ازاین زندگی عزیزانمان قربانی شوم رهبران فرقه شود و بار دیگر دژ رجوی دراشرف ۳ را هم برسر او و مسئولین گروهش خراب و فرزندانمان را آزاد خواهیم کرد.

همچنین از همه نهادهای حقوق بشری و به خصوص دولت آلبانی می خواهیم تا نگذارند سازمان موسوم به مجاهدین خلق درکشوری آزاد به ترویج افکار منسوخ شده دوران برده داری خود ادامه دهند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4920

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم