• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
یادداشت بخشعلی علیزاده، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

قوی‌ترین موشک ایران روز جمعه به قلب دشمنان ایران شلیک شد / مبارز طلبیدن آقا و فرزندان انقلابیش

  • کد خبر : 48674
  • 06 اکتبر 2024 - 12:20

جمهوری اسلامی ایران بارها قدرت و توان نظامی خود را در جهان به نمایش گذاشته است که آخرین آن عملیات موسوم به «وعدۀ صادق ۲» بود که تمامیت اسرائیل را به زیر سؤال برد و نشان داد که هر زمان دشمنان قابل رهگیری بوده و هدف می‌باشند.

alizade

در این خصوص صحبت‌های بسیار شده است که من به آن بیش از این نمی‌پردازم. اما روز جمعه ایران اسلامی موشکی را شلیک کرد که در نوع خود منحصر به فرد بود و باید قبول کنیم که قوی‌ترین سلاح ایران بود که دیروز به نمایش درآمد و آن حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران بود.

واقعاً کاری که رهبری ایران انجام داد، همگان را به وجد آورد و نشان داد که رهبر یعنی کسی که محکم و با جسارت تمام در صف اول مبارزه خود را نشان می‌دهد و حرف اول را می‌زند. به واقع خودم نگران این حضور بودم زیرا بیم آن می‌رفت که دشمن زخمی دست به کاری زده و نماز جمعه را هدف قرار دهد، زیرا ظن بر این بود که رهبری ایران هدف آنان باشد. اما حضور درخشان آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای در نماز جمعه روز ۱۳ مهرماه، یک قدرت‌نمایی فراتر از تصور بود. به خودم می‌گفتم چطور تیم حفاظتی رهبری اجازه چنین ریسکی را می‌دهد که در هیچ منطقی نمی‌گنجد؟

به طور معمول باید این اقدام انجام می‌شد که رهبری ایران در مکان های عمومی حضور نمی‌یافت، اما خود آقا بود که تصمیم گرفته بود تا با حضورش در میدان نبرد به دشمنان نشان بدهد که مرد میدان است و هَل مِن مبارز می‌طلبد!

از سویی، همزمان شاهد سفر تیم دیپلماتیک ایران بودیم که وزیر خارجه ایران به همراه تیم همراهش به لبنان سفر کردند. آن هم زمانی که دشمن صهیونیستی اعلام کرده بود که هر هواپیمای مسافری ایرانی بر فراز لبنان هدف خواهد بود. اما دیدیم که آقا و فرزندان انقلابیش از هیچ تهدیدی ابایی نداشتند و دل به دریای خطر می‌زنند و کارشان مبارز طلبیدن است.

دوستان، این مدل رهبران کم‌سرمایه‌ای برای کشوری مثل ایران نیستند و واقعاً منحصر به فرد و بی‌نظیر می‌باشند. از خدا می‌خواهیم که این سربازان امام زمان را در کنف حمایت خاص خود قرار داده و از آنان حفاظت نماید.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48674