• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

عجب شباهتی و عجیب حکایتی

  • کد خبر : 4722
  • 27 دسامبر 2015 - 22:50

عجب شباهتی و عجب حکایتی

بعضی در تمجید مجاهدین خلق و در پاسخ فرقه بودن و خشونت و ترور و همه و همه برای تطهیرش میگویند هر بدی داشته باشد ولی تشکیلات منسجمی دارد , یا میگویند با این اعضای جان برکفی که دارد … ویا در اظهار لطف میگویند هرچه باشد تنها گروهی است که برعلیه جمهوری اسلامی در حال جنگ است .

البته این اظهارات را خود مجاهدین دامن می زنند تا گندشان را بپوشانند و عده ای سطحی نگر را به دفاع از خود وادار کنند وگرنه همه این محاسنی که برای خود میشمارند را داعش بیشتر دارد و عجیب اینکه هر دو مدعی حکومت و دولت هستند و رهبران هردو مفقود الاثر وهردو پول بیشمار از پشتیبانان مالی خود می گیرند والبته در همه اینها جربزه و لیاقت داعش از مجاهدین بیشتر هم بوده و اربابانشان به یقین از آنها راضی ترند .

حتی اعضای داعش هم راضی ترند , جهاد نکاح در داخل فرقه رجوی گویا فقط مختص رهبری ان است و بس و حتی توان عضوگیری داعش هم بسا بیشتر از این فرقه است این را گفتیم چرا که توان جذب را هم از محاسن خودشان میدانند به هر حال حکایت این تشابه عجیب و غریب که در عراق و سوریه در نقطه تماس قرار می گیرد به همین جاها ختم نمی شود .

در خبرها بود که گروه داعش توافق کرده که از حومه دمشق (اردوگاه یرموک ) به  رقه بروند این انتقال با نظارت سازمان ملل انجام می شود .

نمیدانم که آنها در محل فعلی خود شعار کوه ها اگر بجنبند ما جم نخواهیم خورد را می داده اند یا نه و نمیدانم که شباهت این انتقال با تخلیه اشرف تصادفی است یا کار سازمان ملل برای محو گروههای تروریستی ولی اینجا هم باز داعش جلوتر از مجاهدین است تعداد تقریبا همان است اما آنها توانسته اند به سازمان ملل بقبولانند که در انتقال به لیبرتی ( رقه ) سلاحهای شخصی خود را نیز همراه ببرند اما مجاهدین با سیاستهای رهبرش خیلی قبل تر از این حرفها خودش سلاحها را تحویل داد و سعی کرد به خدمت آمریکایی ها در آید .

آنها با خانوادهایشان حرکت می کنند یعنی برخلاف مجاهدین با زن و زندگی هم میتوانند بجنگند , کاری که مجاهدین بخاطرش طلاق و غسل هفتگی و انقلاب ایدئولوژیک را راه انداختند و البته همه و همه دود شد و به هوا رفت .

باید منتظر یکسانی سر انجام این دو فرقه ماند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4722

نوشته های مشابه