• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در آستانۀ انتخابات پارلمان اروپا صورت می‌گیرد

غلتیدن مریم رجوی در آغوش نامزدهای پارلمان اروپا

  • کد خبر : 46704
  • 10 ژوئن 2024 - 13:31

مریم رجوی در آستانۀ انتخابات پارلمان اروپا، فعالیت‌های فشرده‌ای برای حمایت از نمایندگانی که قرار است به پارلمان راه پیدا کنند، آغاز کرده است.

به گزارش فراق، فرقۀ رجوی طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده با همکاری ایادی خود در اروپا از جمله «آلخو ویدال کوادراس، نماینده سابق اسپانیا»، «لیز تراتس، نخست وزیر کوتاه مدت انگلستان»، «گای ورهوفستات، نخست‌وزیر پیشین بلژیک و نماینده پارلمان اروپا»، «ریتا زوسموت، رئیس پیشین پارلمان بوندستاگ آلمان»، «پتر آلتمایر، وزیر پیشین اقتصاد آلمان و رئیس دفتر آنگلا مرکل صدراعظم پیشین آلمان»، «مایکل تچنر و راسموس هانسون نمایندگان پارلمان نروژ»، «استرون استیونسون، نماینده سابق انگلستان» و با پرداخت مبالغ بسیار کلان، افرادی که علیه مردم ایران هستند را حمایت کرده و منافع صهیونیسم و دشمنان ایران را تضمین کند.

با این حال، این تلاش‌ها، همانند سال‌های گذشته، بی‌اثر و بی‌فایده خواهند بود و نخواهند توانست دستاوردی به همراه آورند. افرادی که از مریم رجوی حق العمل می‌گیرند، عمدتاً تمایلی به دستیابی به اهداف خود ندارند، زیرا این امر ممکن است باعث از دست دادن منافع مالی شان شود. این افراد به ولایت و نعمت رجوی وابسته شده‌اند و اگر به اهداف اعلامی خود دستیابی پیدا کند، دیگر قدرت و تأثیر خود را از دست خواهند داد.

در پایان، باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتایج انتخابات پارلمان اروپا به کدام سمت خواهد رفت اما حقیقتی که واضح است این است که حتی اگر تمامی نمایندگان منتخب افرادی باشند که به اصطلاح تامین‌کنندگان منافع رجوی و همراهانش باشند، همچنان قادر به چالش کشیدن عزم و اراده مردم ایران نخواهند بود. مردم ایران سال‌هاست اثبات کرده‌اند که ایستادگی خود را حفظ می‌کنند و شکست‌ناپذیر هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46704