• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

پیام تسلیت مسئول تشکل مادران انجمن نجات به مناسب شهادت رئیس جمهور فقید ایران؛ استوار و محکم ایستادیم

  • کد خبر : 46482
  • 27 می 2024 - 11:45

مسئول تشکل مادران انجمن نجات، با انتشار پیامی شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان و همراهانش را تسلیت گفت و اعلام کرد تا آخرین نفس در مقابل منافقین خواهیم ایستاد.

به گزارش فراق، در پیام مادر ثریا عبداللهی آمده است:

اینجانب ثریا عبداللهی، مادر امیر اصلان حسن زاده، یکی از گروگان‌های فرقه منحوس رجوی، به نمایندگی از تشکل مادران انجمن نجات، شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و همراهان ارجمندشان را به ملت غیور و شهیدپرور ایران و خانواده‌های محترم فراق تسلیت می‌گویم.

در این روزها، همه ما، داغدار رئیس جمهور عزیز و شهید، و وزیر امور خارجه محبوب و همراهانشان هستیم.

بسیاری از رسانه‌های معتبر جهان با پوشش حادثه دردناک سقوط بالگرد رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، همدردی با ملت را نشان دادند و به اخلاق حرفه‌ای توجه کردند.

ملت ایران داغدار مقام اول ریاست جمهور و وزیر امور خارجه و هیئت همراه هستند که این امر نشان از وحدت و همبستگی ملی است.

مقامات و دولت‌های بیش از ۶۰ کشور جهان برای ابراز احترام و تسلیت به ایران آمدند، حتی وزیر امور خارجه آمریکا، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و برخی از کشورهایی که در گذشته علیه ما بودند، در این ضایعه دردناک و ملی، از ادب و اخلاق دور نشدند و به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

در این میان، رسانه‌ها و گروه‌های پست و فرومایه، همچون ایران اینترنشنال و فرقه تروریستی مجاهدین یا همان منافقین، خوی درنده و خشونت طلبی خود را نشان دادند.

رجوی‌ها، هماهنگ با ارباب صهیونیستی خود، ثابت کردند که همیشه در برابر ملت ایران هستند.

بنده نزدیک به ۱۶ سال است که در این مسیر فعالیت می‌کنم و اکثر جدا شدگان و صاحب نظران را می‌شناسم و شنیده‌ام که گفته‌اند: رجوی مفلوک و بدبخت سال‌هاست وعده سرنگونی را می‌دهد و در تمامی نشست‌های اجباری برای اسیران این فرقه، وعده امسال سال آخر را می‌دهد، همه این نگون‌بخت‌ها یا کرند یا کور، و مصداق آیه زیر هستند:

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ

آنان کر و لال و کورند و از گمراهی خود به سدی حق بر نمی‌گردند.

خوشبختانه، خداوند دشمنان ملت را از ابلهان خلق کرده و نمی فهمند که این سیل خروشان جمعیت در مراسم تشییع، یعنی تثبیت نظام ایران، که ۴۵ سال است با قدرت و عظمت در دنیا، خود را نمایان می‌کند.

در پایان می گوییم که ما خانواده‌ها همچنان در راس فعالیت خود هستیم و همچنان جنایت و خیانت این فرقه ملعون را به هر نحو ممکن به گوش جهانیان خواهیم رساند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46482

نوشته های مشابه