• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

  • کد خبر : 46331
  • 13 می 2024 - 10:19

عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف ۳ هستند گفت: « دوستان، ماندن و منتظر ماندن هیچ سودی ندارد. واقعا اگر به خودتان رحم نمی‌کنید، به خانواده‌های خودتان رحم کنید که آن‌ها دیگر توان انتظار و زجر کشیدن دوری شما را ندارند.»

به گزارش فراق، موسی جابری‌فر، در یادداشتی به دوستانش که هنوز گرفتار در اشرف ۳ هستند، نوشت: بعد از گذشت یازده سال که من از فرقه رجوی جدا شده‌ام، هر چه بیشتر می‌گذرد، ماهیت اصلی این فرقه برایم بیشتر آشکار می‌شود. این سازمان جز دروغ، فریب و شارلاتان‌بازی هیچ ماهیت دیگری نداشته و ندارد. برای من که عضوش بودم، تا حتی رده‌های تشکیلاتی بالاتر. می‌خواهم چند مثال برایتان بزنم تا بهتر متوجه شوید. من کاری به هواداران این سازمان در خارج ندارم، چرا که آن‌ها را با دسیسه، نیرنگ و دروغ‌گفتن‌های زیاد هوادار خودشان کرده‌اند. می‌خواهم درباره ادعای خود رجوی که می‌گوید ما در ایران هواداران بیشماری داریم، البته شاید تک و توکی باشند که البته آن‌ها را هم با پول خریده‌اند، مثالی بزنم. طی این سال‌ها چه داخل سازمان و چه خارج از آن، شاهد بی‌شماران تظاهرات مردمی بودم و دیدید، اما حتی یک نمونه را ندیده‌ام که اسمی از این فرقه رجوی آورده شده باشد. در پرانتز بگویم (وقتی از یک مسئول بالاتر سوال کردم چرا هیچ اسمی از رجوی نمی‌آید، گفت هنوز وقتش نشده، یعنی بعد از دهه‌ها سال کشک). پس نتیجه می‌گیریم که این رجوی فقط به دنبال بقای خودش است و به کسی رحم نمی‌کند.

حالا بسیار جای تعجب برایم دارد، آن‌هایی که هنوز داخل این اردوگاه مانده‌اند، امیدشان به چه چیزی است؟ چرا خودتان را گول می‌زنید که این فرقه حق است؟ کجای این سازمان حق است؟ واقعا اگر حق است و ایمان دارید، پس چرا حق ندارید حتی بدون اجازه گرفتن و تک‌نفره در شهر تردد کنید. سران فرقه آن قدر تشکیلات را برای شما دیکته کرده‌اند که فکر می‌کنید باید ضوابط آن‌ها را هر چه باشد رعایت کرد و انجام داد. من می‌دانم که در تشکیلات فرقه جایی برای اعتراض یا انتقاد وجود ندارد. هر چه شما بگوئید، آن‌ها آن را وارونه می‌کنند. پس عزیزان، دوستان، ماندن و منتظر ماندن هیچ سودی ندارد. واقعا اگر به خودتان رحم نمی‌کنید، به خانواده‌های خودتان رحم کنید که آن‌ها دیگر توان انتظار و زجر کشیدن دوری شما را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ‌جابری‌فر متولد ۱۳۵۹ پس از سال ها اسارت در فرقه رجوی و به جهت آشنایی کامل با ماهیت این فرقه و فریب کاری آنها دو سال پیش تصمیم به نجات و رهایی خود گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46331

نوشته های مشابه

25جولای
«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲

24جولای
«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱