• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

افشای اطلاعات جدید از مکان و روش های بازجویی در اشرف ۳

  • کد خبر : 46290
  • 12 می 2024 - 9:09

اطلاعات جدیدی از مکان بازجویی فرقه رجوی به دست رسیده که نشان می دهد اعضای گرفتار در اشرف ۳ چگونه مورد نسق کشی قرار می گیرند.

مکان بازجویی اشرف3

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، این مکان در قسمت ورودی مقر اشرف ۳ قرار دارد و بازرسی اولیه بدن هم هنگام ورود به این مکان توسط پلیس آلبانی انجام می‌شود.

داخل مقر بازجویی به دو بخش تقسیم شده است که از وسط با شیشه دو جداره از هم جدا می‌شود. دوربین‌های مداربسته در اتاق‌ها نصب شده‌اند و دو میکروفن روی میز قرار دارد. بازجویان این اتاق شامل جواد خراسان، عبداله حسینی و فریدون سلیمی هستند که بیشترین وظیفه بازجویی به عهده جواد خراسان و عبداله حسینی است.

بازجویان این اتاق به دنبال تولید خبرچین و جاسوس از افراد جداشده هستند و این محل بازجویی برای افرادی است که قصد جداشدن از سازمان را دارند.

سوالاتی که این بازجویان مطرح می‌کنند شامل مواردی از جمله: تعاملات افراد جداشده با خانواده، فعالیت‌های خارج از سازمان، ارتباطات با اعضای انجمن نجات در آلبانی و مسائل مربوط به تفریح و خرید افراد جداشده می‌شود.

جواد خراسان و حسینی از تمام افراد می خواهند که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک از جداشده ها، عکس و فیلم تهیه کرده و اطلاعات خود را به آن ها ارسال نمایند.

مکان بازجویی اشرف3

بازجویان فرقه برای هر فرد نیز با روش‌های متفاوت برخورد می کنند. این روش‌ها شامل تهدید، فشار و تهمت به افراد مورد بازجویی است.

بازجویان فرقه ادعا می‌کنند که افراد مورد بازجویی ارتباطات مخفیانه با حکومت ایران یا انجمن‌ نجات دارند. آنها فشار می‌آورند تا افراد اعترافاتی که ممکن است صحت نداشته باشند، بنویسند و امضاء کنند تا در آینده علیه خودشان به کار گرفته شود.

این نوع روش‌های بازجویی، تنها فشارهای روحی و جسمی افراد را برای گرفتن اعترافات اجباری افزایش می دهد.

این اقدام ها، ذات پلید فرقه ای را نشان می دهد که بیش از ۴۰ سال افراد را مانند برده به خدمت گرفته و حالا وقتی می خواهند چند صباح باقی مانده عمر خود را آزاد باشند، از آن ها نسق کشی کرده و اعتراف اجباری می گیرد. اما در نهایت باز خود اعضا هستند که می توانند به هر قیمتی شده تصمیم به یک زندگی شرافتمندانه و آزاد را بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46290

نوشته های مشابه