• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تابلوی ورود ممنوع پارلمان انگلیس مقابل منافقین

  • کد خبر : 4608
  • 14 دسامبر 2015 - 11:19

تابلوی ورود ممنوع پارلمان انگلیس مقابل منافقین

به گزارش دیده بان، ۱۰ دسامبر و به بهانه روز جهانی حقوق بشر جلسه‌ای در حاشیه پارلمان انگلیس و با محوریت حقوق بشر در ایران شکل گرفت.

نکته حائز اهمیت در برگزاری این نشست، ممانعت از ورود و نقش‌آفرینی منافقین بود که با توجه به خدمات نوکر مئابانه این گروهک تروریستی به سرویس‌های جاسوسی غربی،جالب‌توجه به نظر می‌رسد.

برخی موارد مربوط به مفتضح شدن منافقین در این نشست به شرح زیر می‌باشد:

-منافقین سه ماه تلاش کردن تا برای شخص مریم رجوی جهت ورود به انگلیس و شرکت در این مراسم ویزا بگیرند،که با توجه به سابقه تروریستی این گروهک و قرار داشتن نام آن‌ها در لیست سیاه گروهک‌های تروریستی انگلیس طی سالیان متمادی این اتفاق رخ نداد.

– منافقین که با این مسئله مواجه شدند، ویدئو کنفرانسی از مریم رجوی آمده کردند تا در این نشست پخش گردد،که بازهم این امر اتفاق نیفتاد.

-منافقین چندین روز تبلیغ کردند که قرار است این برنامه به‌صورت مستقیم از سیمای نفاق پخش شود که اجازه ورود دوربین سازمان به این نشست داده نشد.

-یکی از پارلمانترهای سابق پارلمان اروپا که به خاطر ارتباطش با منافقین نتوانست در آخرین دور انتخابات این پارلمان موفق به کسب آرا شود،استیونسون (نماینده سابق امور عراق در پارلمان اروپا) است که با رشوه کلان در نمایش‌های منافقین شرکت می‌کند،منافقین در راستای این نشست از وی خواسته بودند تا در حمایت از این سازمان سخنرانی به عمل بیاورد که با مشاهده فضای تقابل پارلمان انگلیس با منافقین کناره گیری می‌کند.

-از سوی دیگر منافقین از پارلمانتر سابق پرتغال در پارلمان اروپا(کازکا) و از عناصر رشوه بگیر منافقین خواستند تا ۲ نماینده از سازمان را در این نشست مطرح کند تا سخنرانی کنند، به این افراد هم اجازه سخنرانی داده نشد.این افراد بنا بود به موازات مسئله هسته ای مؤلفه‌های حقوق بشری مد نظر سازمان را مطرح کنند.

نکته خنده‌دار اقدام شکست‌خورده منافقین درجایی خودنمایی می‌کند که اعضای سازمان وقتی با درب‌های بسته پارلمان انگلیس مواجه می‌شوند، در روزهای اخیر به صورت پیاپی و در زمان‌های مختلف، پیام ضبط شده مریم رجوی را در تلویزیون منافقین پخش می‌کنند که نمود بارز جایگاه مزدورمئابانه سازمان برای کشورهای غربی و پایان تاریخ مصرف اقدامات به اصطلاح حقوق بشری این سازمان برای مجالس اروپایی است.

***

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4608

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی