• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

وقتی دم خروس همدستی فرقه رجوی با داعش بیرون میزند

  • کد خبر : 4567
  • 08 دسامبر 2015 - 11:27

وقتی دم خروس همدستی فرقه رجوی با داعش بیرون میزند

RajaviDaesh-Faragh-ngo

سیمای اختناق ارگان دروغ پرداز و رسوای فرقه رجوی دربرنامه خبری خود به نقل ازسفیرسابق آمریکا گفت سرنگونی بشار اسد مهم تر از مبارزه با داعش است ! وی از رئیس جمهور آمریکا و متحدین اروپایی اش خواست که بجای پرداختن به داعش سرنگونی دولت اسد را دراولویت کارخود قراردهند.

این ارگان جعل خبر دربخش دیگری ازبرنامه خبری خود خواستارحمایت از اردوغان رئیس جمهور ترکیه درقبال تهدیدات مسکو گردید .رجوی که موضع گیریهای سیاسی اش همواره براساس وزش باد درهرسمتی و شناکردن درمسیرجریان آب است بدلیل اینکه فاقد اصول ارزشی واخلاقی و پرنسیب های سیاسی است درهرفصلی سعی کرده از شکاف تضادها درمعادلات سیاسی داخلی و بین المللی استفاده کند وهمانند یک ولگرد و روسپی سیاسی خود را به هرکسی که درمعادله تعادل قوا دست بالا را داشته باشد عرضه نماید بدون اینکه ماهیت ها وعملکردها برایش مهم باشد.

حمایت اوازملک حسین پادشاه اردن که خود همین رجوی اورا قاتل مردم فلسطین می نامید تا آمدن به عراق دشمن متجاوز به خاک میهن و ایفای نقش ستون پنجمی او درجنگ تحمیلی تا حمایت از زرقاوی رهبرتروریست های القاعده درعراق وحمایت از اقدامات تروریستی او با پوشش عشایر انقلابی رمادی و فلوجه !! تا حمایت ازتروریست های النصره درسوریه با عنوان ارتش آزادیبخش سوریه و دیدار با سرکرده آنها در پاریس بخشی ازاین خودفروشی هاست .
رجوی این بارهم از تضاد پیش آمده میان ترکیه و روسیه که ائتلاف متخاصم جدیدی را درسطح منطقه وبین المللی با حمایت آمریکا وشرکایش ازاقدام ترکیه برضد روسیه تشکیل شده بازبوی کباب به مشامش رسیده غافل ازاینکه این بارهم رجوی داغ می کنند .

درشرایطی که با ورود روسیه به صحنه درگیریهای سوریه و مبارزه قاطع رئیس جمهوراین کشوردرانهدام گروره تروریستی داعش کلا معادلات سیاسی ونظامی به سود بشاراسدودولت هایی که خواهان حل مسالمت آمیز بحران سوریه با مشارکت مردم این کشورهستند چرخیده وازطرف دیگربا انتشار انبوهی فیلم ومدارک ازملاقات فرزند اردوغان رئیس جمهورترکیه با رهبران داعش و صف تانکرهای نفت داعشی درمرزترکیه کوس رسوایی حامیان منطقه ای وبین المللی آنها را به صدا درآورده رجوی به نقل ازیکی ازلابی هایش خواهان حمایت جامعه بین المللی ازترکیه درمقابل روسیه شد.

بازاز یاد نبریم که این همان روسیه ای است که رجوی دردوران زمامداری گرباچف با ارسال نامه ای ضمن اعلام چاکرمنشی خواستارمبلغی وام نموده بود .
به راستی بنازم این چرخ گردون را ، پریروز، دیروز و امروز را. این است وعده خدایی که  به آن بشارت داده شد؛ کلخنزیر- سرنوشت شان چون خوکان خواهد شد .فاعتبرویااولاالاابصار.

اکرامی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4567