• امروز : دوشنبه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 15 June - 2026
ترفندی حیرت آور برای مسخ انسان در مقر فرقه رجوی

اینجا فقط مریم و مسعود حق قرآن به سر گرفتن دارند!

  • کد خبر : 45438
  • 13 فروردین 1403 - 11:43
maryam rajavi

هادی شبانی از اعضای جداشده از فرقه رجوی در خاطره ای نقل می‌کند:

در مناسبات از نزدیک شاهد بودم اگر کسی قرآن می خواند مسئولین به وی گوشزد می کردند که این کار را انجام ندهند چون نمی توانند مفاهیمی که بیان می شود را درک کند و به همین خاطر عنوان می کردند رجوی ناطق قرآن می باشد و دیگر نیازی به خواندن قرآن نیست و این گونه افراد را از خواندن آن برحذر می داشتند.

شاید به همین خاطر بود که در مراسم احیای شب‌های قدر، تنها از برگه هایی که قرآن معرفی می‌شد به اعضای سازمان می دادند.

جالب اینکه، تنها مریم و مسعود رجوی حق قرآن به سر گرفتن را داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45438

نوشته های مشابه

18خرداد
وقتی رجوی گفت می‌خواهم از سوزن رد شوم
منافقین؛ از خیانت در جنگ تحمیلی و خزیدن به دامان صدام تا شکست مفتضحانه در تاریخ

وقتی رجوی گفت می‌خواهم از سوزن رد شوم

12خرداد
نقش راهبردی زنان در امنیت اعتقادی و فرهنگی
واکاوی سیره زندگانی حضرت زهرا(س)

نقش راهبردی زنان در امنیت اعتقادی و فرهنگی

10خرداد
حفظ انسجام اجتماعی و پرهیز از قطبی‌سازی، مهم‌ترین شرط عبور از شرایط پساجنگ
مروری سریع بر یک فراز از پیام رهبر انقلاب به قلم محمدرضا اخضریان کاشانی استاد دانشگاه تهران

حفظ انسجام اجتماعی و پرهیز از قطبی‌سازی، مهم‌ترین شرط عبور از شرایط پساجنگ