• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

وحشت مسئولان امنیتی فرقه رجوی از لو رفتن اطلاعات درونی

  • کد خبر : 45123
  • 24 مارس 2024 - 9:22

مسئولان امنیتی فرقه رجوی در نشست محرمانه خود اعلام کردند که دولت آلبانی متوجه انتقال برخی از اعضای ما با هویت جعلی شده است.

به گزارش فراق، بر اساس گزارش های رسیده، صبح امروز چهارم فروردین ماه مسئولین حفاظت و اطلاعات فرقه رجوی یک نشست فوری برگزار کردند و اعلام داشتند، منابع سازمان در دولت آلبانی اطلاع دادند که اخبارهای درون اشرف۳ به بیرون منتقل می شود و همچنین اخبارهایی از داخل فرقه به دولت آلبانی رسیده که شما مخفیانه افراد را از آلبانی خارج می کنید.

مسئولان امنیتی فرقه که به شدت از این اتفاق و آینده خود در آلبانی آشفته هستند، در این نشست اظهار کردند: باید از طریق رابط های آمریکا هماهنگ کنیم تا یک نشست خصوصی با دوستان آمریکایی به منظور میانجیگری برای برقراری رابطه مجدد با دولت آلبانی برگزار شود.

در پایان ضمن تاکید بر کنترل ارتباطات اعضا، تصریح شده که داستان هک شرکت وان آلبانیا، ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت به اشرف ۳ را همه فهمیدند، ما باید به هر نحوی شده تمامی تماس ها و پیامک های افرادی که تلفن سازمانی در اختیار دارند را از شرکت مربوطه بگیریم تا بدانیم چه کسانی با بیرون ارتباط دارند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45123