• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
درز خبری محرمانه از بخش سیاسی و حفاظت اطلاعات فرقه رجوی

جناب «ادی راما» تحویل بگیرید؛ قرارداد ۱۰ میلیون یورویی فرقه رجوی با مافیای دستکاری در اسناد دولتی / فرار مسئولین فرقه از آلبانی با هویت جعلی + اسامی سرکرده‌های باند جعل

  • کد خبر : 45076
  • 18 مارس 2024 - 11:40

اخیرا یک خبر محرمانه از داخل بخش سیاسی و حفاظت اطلاعات فرقه رجوی به دست رسیده که در آن فرقه از طریق مافیای جعل در آلبانی اقدام به تولید گذرنامه‌های جعلی برای افراد مشخصی از مسئولین خود، کرده است.

تصویر فوق از فرار مخفیانه چند تن از مسئولین «اشرف۳» با گذرنامه و هویت جعلی از آلبانی به آلمان در فرودگاه بین المللی این کشور گرفته شده است.

به گزارش فراق، فرقه در قراردادی که مبلغ آن ۱۰ میلیون یورو اعلام شده از طریق سه رابط اصلی این باند آلبانیایی به نام‌های «دنیز، محمت و جیمالی» خواسته است تا ضمن دستکاری در اسناد دولتی برای اسامی اعلامی از سوی آن‌ها گذرنامه جعلی درست کنند و به این شیوه بتوانند آن‌ها را به صورت مخفیانه و با هویت جعلی از آلبانی خارج کنند.

بر اساس خبر درز کرده، این افراد آلبانیایی با انجام این کار و وارد کردن اسامی و هویت های جعلی در سیستم های اداری و کامپیوتری دولت آلبانی قصد خارج کردن مسئولین سازمان از این کشور به دور از چشم دولتمردان آلبانیایی دارند.

گفته می‌شود فرقه رجوی برای هر گذرنامه جعلی نزدیک به چهار هزار یورو به این افراد پول پرداخت خواهد کرد.

زهرا مریخی، مسئول اول فرقه در نشست با تیم سیاسی از قبیل سعید مهدوی، مژده و بهزاد صفاری و تنی چند تاکید کرده است که کسی حق متوجه شدن این موضوع را ندارد و به مسئولین ارتباطات و امنیت هم تاکید کنید که این خبر جایی درز نشود.

همچنین بر اساس این خبر به نظر می‌رسد فرقه از تجربه انتقال اعضای خود از عراق به آلبانی با هویت واقعی بهره برده و برای اینکه خانواده‌های آن ها در ایران نفهمند فرزندانشان به کدام مقصد منتقل شده در نظر دارد آن ها را با هویت جعلی در کشورهای مورد نظر سازماندهی کند.

نخست‌وزیر آلبانی پس از ماجرای ورود پلیس آلبانی به مقر اشرف ۳ گفته بود که آلبانی هیچ قصدی برای در جنگ‌بودن با ایران را ندارد و دوست ندارد که هیچ کسی از مهمان‌نوازی ما سوءاستفاده کند. وی افزوده بود که اگر مجاهدین می‌خواهند از خاک ما برای جنگ با ایران استفاده کنند باید خاک آلبانی را ترک کنند و قبول ادامه وجود آنها در آلبانی به این تعهد هست که هیچ فعالیت سیاسی نداشته باشند.

حال ما به جناب ادی راما می‌گوییم بفرمایید تحویل بگیرید، این همه مدرک و اعتراف در سایت های فرقه تروریستی رجوی به آتش افروزی در داخل کشور ایران که به آن افتخار هم می‌کنند و این هم از ماجرای جدید، واقعا زمان برخورد قانونی و اخراج فوری تروریست ها فرا نرسیده است؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45076

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!