• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مصاحبه با سیروس غضنفری

  • کد خبر : 4466
  • 28 نوامبر 2015 - 12:59

مصاحبه با سیروس غضنفری

س:  چند روز پیش دریکی از سایت های وابسته به فرقه رجوی عکسی از شما را هم درمیان عکس های فعالین ضد فرقه گذاشته بوده وفحاشی هایی علیه صاحبان این عکس ها انجام شده بود. دلیل این کار چیست؟
ج-  چنانکه می دانید درعرض یک هفته ۷ نفر از کمپ لیبرتی فرار کرده ودرآلبانی هم که خبردارید حدود ۲۰نفر جدا شده است واین کار برای این تشکیلات ضربه ای است که ادعاهای آن درمورد حضور داوطلبانه نفرات درمناسبات ، گوش فلک را کر کرده است.
 در شرایطی که مریم رجوی درفرانسه برای افراد کشته شده در خمپاره باران لیبرتی مراسم برگزار میکرد وبرای آنها اشک تمساح جاری می نمود،  نفرات جدا شده وخانواده ها که درفضای مجازی فعال هستند ، افشاگری می کردند  وگفته های مریم ومسعود رجوی را به چالش میگیرند که همین باعث می شود که سران فرقه رجوی هیستریک وار به خانواده ها وجدا شده ها حمله کنند. اگر بدقت نگاه کنید سالهاست این فرقه برعلیه آنها سمپاشی کرده ویا گاه تلفنی آنها را تهدید نموده است.
چراکه می داند افشاگری آنها باعث شده است که امروز بین خانواده ها، مسعود بعنوان منفور ترین فرد شناخته شود که این وضع با افشاگری همان نفرات بوجود آمده است .
این فرقه قبلاً هم به جدا شده های خارج کشور توسط چماقداران خود حمله کرده بود وآخرین حمله روی آقای مصطفی محمدی وقربانعلی حسین نژاد صورت گرفته بود .
همه ی این تکاپوی سازمان آثار فعالیت های موثری است که علیه فرقه رجوی ( چه ازطریق ما جدا شده ها وچه ازطریق خانواده ها) شده است.
مسئله اعزام سری دوم خانواده ها هم که اینک درمقابل لیبرتی متحصن شده وبرای ملاقات وانتقال فرزندانشان فشار میآورند ویا مراجعات موثری به مقامات ونهادهای ذیربط میکنند ، خشم رجوی را بیش ازپیش شعله ور کرده که خاموش کردن آنرا درفحاشی علیه ما ها یافته است!
خودتان هم دیدید که این خانواده ها چقدربرای ملاقات از ارگانهای بین الملی درخواست کردند ونامه نگاری می کنند .
این کار باعث شده است که فرقه رجوی دیگر درارگانهای بین الملی برش لازم نداشته وابراز خشم برعلیه ما بکند!
رجوی درحال حاضر چه درلیبرتی وچه درآلبانی اکثریت این افرادرا دیگر نیروی خود نمی داند. اگر شما ها به لیست های اعزامی نفرات به آلبانی توجه کنید، اکثریت شان قدیمی ویا پیرسال هستند او بقیه را درعراق برای خود حفظ می کنند ومی داند که اگر آنها به آلبانی برسند دیگر نیروی خودی نیستند واین را خانواده ها می دانند وبه همین خاطر تلاش دارند که هر زودتر فرزنداشان از عراق خارج شوند.
س: آینده  را برای فرقه رجوی چطور می بینید؟
جواب : آینده برای مسعود خان  از خیلی وقت پیش سیاه شده است واگر سیاسی بگوییم آینده این فرقه روبه پایان است.
میخواهند مدت اقامت این فرقه را درعراق طولانی کنند. چراکه  اگر امروز از عراق خارج وتمام نفرات درهمان آلبانی مستقر شوند ۶ ماه بعد، از این افراد فقط آن دسته خواهد ماند که فسیل شدگان درراه مریم ومسعود شد ه اند ،
این دسته، دیگر جنگنده نیستند وبه درد خانه های سالمندان می خورند واین ابتری فرقه رجوی را نشان می دهد ولو اینکه خود مسعود سالها پیش بیان می کرد ما با انقلاب مریم هرگز ابتر نخواهیم شد!!
حقیقت اش را بخواهید، ابتری این فرقه به نظر من از سال ۱۳۶۹ شروع شد که مسعود خان پایه فرقه ای را با تئوری انقلاب مریم ، محکم تر ساخت .
ازنظر من سازمان مسعود که به فرقه تبدیل شده ، با مرگ مسعود به پایان می رسد واین هم دور نیست که شاهد آن باشیم .
مذاکرات انجام شده هسته ای ویا تحولات سوریه ویا حتی حوادث اخیر فرانسه ، این روند را تشدید خواهد کرد.
من سالهای قبل هم گفته بودم که تشکیلاتهای که پایه ایدئولوژی این چنینی دارند دربن بست ها گیرخواهند افتاد. مریم ازترس خود وبطور مزورانه، با مردم فرانسه و… که دچار ترور شده اند، هم دردی می کنند وفراموش کرده  که درفرانسه با سفیر عربستان ( بعنوان یکی از پایه های تروریزم تکفیری) دیدار کرده و ودرخواست ملاقات با پادشاه آن کشور را درکارنامه خود دارد !!
س- بلحاظ اختصاص وقت تان برای این مصاحبه ، سپاسگزارم.
ج- منهم اززحمات شما در رساندن صدای ما جدا شدگان واعضای خانواده های گرفتار ، ازشما ممنونم.
مصاحبه کننده:
فرید
منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4466