• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

مرتضی قره اوغلانی؛ از بارکشی برای رجوی تا مشتی که جانانه خورد!

  • کد خبر : 44647
  • 20 فوریه 2024 - 14:16

سایت‌های فرقه رجوی ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ خبر از مرگ فردی دادند که ۴۴ سال از عمر خود را در اسارتگاه رجوی به فنا داد و در طول تمام این مدت برای ابلیس این مقر بارکشی کرد.

به گزارش فراق، مرتضی قره‌اوغلانی متولد ۱۳۴۲ هنگامی که دانش‌آموز بود فریب مجاهدین را خورد و بر اثر تعلیمات مکتب شیطانی رجوی به فحاشی درنده خو تبدیل شد.

عضو جداشده از فرقه رجوی در آلبانی درباره وی به فراق گفت: قره‌اوغلانی همیشه مجیزگوی مریم و مسعود رجوی بود و به جهت روحیه چاپلوسی که داشت همیشه مورد تنفر اعضا قرار داشت.

نامبرده چه در لیبرتی عراق و چه در آلبانی همیشه جزو افراد درنده خود و نفر ثابت جلوی درب ورودی مقر بود و همه را سئوال پیچ می‌کرد.

خواهر وی در عراق از فرقه اعلام جدایی کرد و به عنوان هوادار به اروپا رفت. خواهرش پس از سرنگونی صدام هر از گاهی به عراق می آمد تا روی او هم تاثیر گذاشته و او را به اروپا ببرد اما وی حاضر به رفتن نمی‌شد.

نامبرده ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در جریان حمله به میز کتاب انجمن «آسیلا» در شهر دورس (نزدیکی مقر فرقه رجوی) یکی از وحوش اصلی بود که مشت جانانه‌ای از مسئول وقت این انجمن خورد.

ببینید نمونه‌ای از دموکراسی و آزادی بیان به سبک رجوی ها را که مدام برای آن حنجره پاره می‌کنند. این، رفتارِ وحوش تربیت یافته در مکتب رجوی است که خود را به نام ایرانی در قلب اروپا جا می زنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44647