• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مجاهدین بکارید و تروریسم برداشت کنید

  • کد خبر : 4450
  • 28 نوامبر 2015 - 11:18

مجاهدین بکارید و تروریسم برداشت کنیدMojahedin-Khalq-USA1

بار دیگر، تروریست های گروه دولت اسلامی ( داعش) در شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر، جهان را در شوک فروبردند. حملات همزمان به یک استادیوم ورزشی ،یک سالن کنسرت و بارها و رستوران هایی در پاریس، بیش از ۱۳۰ انسان بیگناه را به کام مرگ کشاند و بیش از ۳۵۰ نفر مجروح شدند. رئیس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند اعلام وضعیت فوق العاده کرد و قول داد که داعش را نابود کند.

نابود کردن داعش و دیگر گروه های تروریستی افراطی چون القاعده به نظر کار ساده ای نمی رسد چرا که این گروه ها اساساً ساخته ی دست خود ابرقدرت های جهانی هستند. ” جنگ کذایی جهانی علیه تروریسم ” ثمری نخواهد داشت مگر این که غربی ها بپذیرند که در حال برداشت کردن محصولی هستند که روزی خود بذر آن را کاشتند و پرورش دادند. در ژوئن سال ۲۰۱۳، وب سایت گلوبال ریسرچ ویدئویی منتشر کرد که در آن هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق امریکا و کاندیدای ریاست جمهوری فعلی حزب دمکرات ، اعتراف می کند که امریکا القاعده را پدید آورد و از آن حمایت مالی کرد تا در جنگ شوروی و افغانستان دست بالا را داشته باشد.

ظاهراً ، داعش جدیدترین محصول ابرقدرت ها برای محو کردن رژیم تحت الحمایه ی روسیه ، یعنی بشار اسد در سوریه بود. ویدئویی که به تازگی منتشر شده هلیکوپتر آپاچی امریکایی را نشان می دهد که تویوتاهای تروریست های داعش را که در حال پیش روزی از عراق به سوریه هستند ، پشتیبانی می کند. این ویدئو می تواند گواهی دیگری بر این نکته باشد که امریکا می تواند یکی از حامیان لوجستیکی داعش باشد.

از سوی دیگر ، هیلاری کلینتون زمانی که وزیر امور خارجه ی امریکا بود ، دستور حذف نام مجاهدین از فهرست تروریستی را در سپتامبر ۲۰۱۲ صادر کرد. در پی این تصمیم ، حساب های مجاهدین خلق از مسدودیت خارج شد و دفترشان در نزدیکی کاخ سفید بازگشایی شد. به امید آن که مجاهدین نیز روزی علیه حامیان غربی شان اسلحه به دست نگیرند.

سیاست های تحت کنترل اسرائیل در غرب، امریکا را در کار خلق تروریسم جهانی تنها نگذاشته است. سجاد شوکت روزنامه نگاری ست که در نشریه ی وترن تودی مقاله ای باعنوان ” اسرائیل در پس حملات پاریس؟” ، منتشر کرده است که به وضوح نقش اسرائیل در حمایت از تروریسم جهانی را شرح می دهد. او می نویسد:” نقش آژانس جاسوسی اسرائیل ، موساد در کشتار شارلی ابدو از سوی بسیاری نویسندگان و تحلیل گران و فعالان اجتماعی سرشناس تأیید شده است .. در واقع ، علاوه بر تفرقه افکنی میان مسلمانان و مسیحیان ، گروه های صهیونیستی و موساد از این حربه استفاده کردند تا فرانسه را برای آن که دولت فلسطین را به رسمیت شناخته تنبیه کنند و به دیگر دولت های اروپایی هشدار دادند که از چنین رویکردهایی در قبال فلسطینی ها پرهیز کنند.”

شوکت بر این باور است که ” ما در جهانی زندگی می کنیم که رسانه ها تحت کنترل صهیونیسم و بسیار قدرتمند هستند و هر آن چه اسرائیل با پنهان کردن حقایق منتشر می کند در راستای اشاعه ی منافع خودش است، با این دروغ پردازی ها و حقایق نصفه و نیمه، سیاستمداران و توده ها را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد.”

یکی دیگر از حملات تروریستی هولناک که با حمایت موساد انجام گرفت کشتار دانشمندان هسته ای ایران بود . در این کشتارها، مجاهدین خلق بازوی عملیاتی موساد در ایران بود. به گزارش ان بی سی نیوز ، ” حملات مرگبار به دانشمندان هسته ای ایران ، توسط گروه مخالف ایرانی انجام می گیرد که از سوی سرویس مخفی اسرائیل ، حمایت مالی ، نظامی و آموزشی می شود.”

در آوریل ۲۰۱۲ ، روزنامه نگار سرشناس امریکایی سیمور هرش پرده از راز دیگری برداشت ، وی در مقاله ی تحقیقی که در نیویورکر به چاپ رساند با عنوان ” مردان ما در ایران” ،افشا کرد که تا پیش از سال ۲۰۰۵ نیروهای مجاهدین خلق در یک سایت نظامی ستاد مشترک عملیات ویژه ی ارتش امریکا در صحرای نوادا آموزش نظامی و اطلاعاتی می دیده اند.

علاوه بر روابط مخفیانه ای که در بالا ذکر شد، مجاهدین خلق و لابی هایشان در میان سیاستمداران امریکایی نیز حامیانی دارند که از سر به اصطلاح خیرخواهی از این گروه حمایت می کنند. هر دو گروهی که با نیت خیر یا شر از مجاهدین حمایت می کنند باید هوشیار باشند که امروز چه بذری می کارند . قتل و غارت هایی که هر روز داعش و دیگر تروریست ها در سراسر خاورمیانه مرتکب می شوند محصول همین حوزه های فکری جنگ طلب صهیونیست در غرب است . به نظر می رسد که آن ها نتوانستند پیش بینی کنند که این تروریست های خانگی شان روزی در سرزمین مادری مثلاً پاریس علیه آن ها دست به اسلحه می شوند.

پروفسور مایکل چسودفسکی از گلوبال ریسرچ به نیکی بیان می کند:” این رابطه ای دایره وار است ، دایره ای شوم : آنها که ” جنگ جهانی علیه ترور ” را به نام ” دمکراسی ” پیش می برند ، همان ها هستند که سازمان های تروریستی که خودشان خلق کرده اند را حمایت مالی و نظامی می کنند.”

مزدا پارسی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4450