• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مسئول نشست‌های ایدئولوژیک در آلبانی کیست؟

  • کد خبر : 44078
  • 16 ژانویه 2024 - 9:56

دادگاه رسیدگی به جنایت‌های فرقه رجوی بازخوانی تاریخ رنج مردم ایران از تروریست‌هایی است که از تحریم و خون همین ملت کاسبی کردند.

به گزارش فراق،  در فرقه رجوی زنانی هستند که به احتمال زیاد شما نام آنها را با القابی پر طمطراق به نام مسئول اول، مسئول کل تشکیلات، فرمانده نظامی و زنان شماره یک شنیده اید.

افرادی چون مژگان پارسایی، مهوش سپهری، زهره اخیانی، صدیقه حسینی، زهرا مریخی و بدری پورطباخ از این دست زنان هستند.

مریم قجر در بسیاری از جلسات درونی از بدری پورطباخ به عنوان زن شماره یک تشکیلات خارجه برای سرکوفت زدن و کوبیدنش به سر سایرزنان بدبخت فرقه نام می برد.

این زنک هیچ وقت نه در کمپ اشرف و نه عراق بود و نه زندگی در شرایط سخت بیابان های عراق را تجربه کرد. تازه متوجه می شویم که چگونه در چهار دهه گذشته، همیشه در کنار خانواده و در اروپا مشغول مبارزه بوده است.

بدری پورطباخ (سمت چپ) و رویا احمدی (سمت راست) در کنار خانواده، در شرایطی که اعضای عادی حتی اجازه تماس با عزیزان خود را ندارند

متهم ردیف سی و هفتم دادگاه سرکردگان فرقه رجوی بدری پورطباخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحت تأثیر افکار برادرش، جذب تشکیلات شده و در اواخر سال ۱۳۵۸، همکاری خویش با نفاق را در شهرستان اصفهان شروع می‌کند.

وی در سال ۱۳۶۱، بعد از ازدواج تشکیلاتی با یکی از اعضای نفاق به نام مهدی قربان‌پور مقدم، به همراه او از کشور متواری و در کردستان عراق مستقر می‌شود.

بدری پورطباخ یکی از اعضای مرکزی تشکیلات نفاق و عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت بوده که بیشتر اوقات خود را در اروپا و آمریکا است و مدت زیادی نیز مسئول مقر گروهک در هلند بوده و از سال ۱۳۷۸ نیز در ستاد داخله‌ فرقه رجوی، مشغول به فعالیت است.

فعالیت‌ها و مسئولیت‌های مختلف نامبرده در تشکیلات نفاق شامل عضو بخش محلات در سال ۱۳۵۸، عضویت در بخش پذیرش کردستان عراق در سال ۱۳۶۲، عضو هیأت اجرایی در سال ۱۳۶۵ در برهه‌ی عراق، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان در سال ۱۳۶۷، مسؤول تشکیلات منافقین در آلمان و سپس در آمریکا در سال ۱۳۶۸، عضو هیأت اجرایی و مسئول به اصطلاح سیاسی گروهک در اروپا بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱، مسؤول مقر باقرزاده و عضو شورای رهبری در سال ۱۳۷۲، مسؤول تشکیلات منافقین در کشور هلند بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، معاون ستاد داخله و از نفرات توجیه‌کننده تیم‌های تروریستی اعزامی به داخل کشور در سال ۱۳۷۸، عضویت در ستاد مالی (تأمین مالی تروریسم) گروهک در سال ۱۳۸۴ و مسؤول راه‌اندازی شبکه‌ی زنان در حوزه اروپا و تأمین مالی مراسم‌ها در فرانسه است.

نامبرده در حال حاضر در بخش به اصطلاح سیاسی ستاد فعال بوده و مسؤول نشست‌های ایدئولوژیک نیروهای جدیدالورود به آلبانی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44078