• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حضور خانواده ها در مقابل کمپ لیبرتی – گزارش هفتم

  • کد خبر : 4393
  • 23 نوامبر 2015 - 23:20

حضور خانواده ها در مقابل کمپ لیبرتیگزارش هفتم

مأمورین عراقی امروز صبح، ظاهرا بر اساس دستورات جدید، مانع از آن شدند تا خانواده ها به اردوگاه نزدیک شوند ولی خانواده ها مصمم بودند تا صدای خود را به داخل اردوگاه برسانند. بالاخره بعد از گفتگوهای بسیار و اصرار و انکار های مکرر، خانواده ها توانستند به تدریج تا مدخل ورودی اردوگاه پیش بروند و عزیزان خود را فریاد کنند.

 این موضوع موجب شد تا فرقه رجوی بعد از ظهر واکنش نشان دهد و لذا عده ای از عناصر فرقه که به مقابل درب اردوگاه فرستاده شده بودند شروع به پرخاش و فحاشی به خانواده ها نمودند. این اولین بار است که فرقه اینچنین در لیبرتی واکنش نشان می دهد و افرادش را می فرستند تا رو در رو و از نزدیک به مقابله با خانواده ها بپردازند که معلوم است کاملا بهم ریخته اند.

 از قرار معلوم فرقه رجوی تمامی امکانات خود را بسیج کرده تا دولت عراق را تحت فشار بگذارد تا خانواده ها را برگردانند که تاکنون موفقیتی حاصل نگردیده است. آنان حتی کانال های خود در داخل بغداد را هم به سراغ سفارت آمریکا فرستاده و خواستار مداخله آمریکائی ها شده اند.
 
کار رجوی به جائی رسیده که چند مادر و پدر سالمند ارکان قدرتش را این چنین به لرزه در آورده و او را به تکاپو واداشته است. فرقه بعد از سه روز بر خلاف عادت همیشه هنوز هیچ موضعگیری علنی در این خصوص انجام نداده است.

 همچنین روزنامه کل الاخبار عراق امروز گزارشاتی در خصوص حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه لیبرتی و خواسته های آنان انعکاس داد که نظر افکار عمومی این کشور را به خود جلب نموده است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4393

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی