• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

نامه خانم شهین هاجری خواهر علی هاجری اسیر در لیبرتی

  • کد خبر : 4342
  • 19 نوامبر 2015 - 11:15

نامه خانم شهین هاجری خواهر علی هاجری اسیر در لیبرتی

باعرض سلام خدمت انسانهای آزاده وتمامی مجامع بین المللی وکمیساریای پناهندگان “یونامى”

می خواستم به عرض برسانم از زمانی که لیبرتی را مورد حمله موشکی قراردادن کمیساریای عالی کشور که حافظ جان این افراد دربند فرقه رجوی است شماره تلفن وایمیل هایی دراختیار ما خانواده های دربند قرار داده …ولی ازآن تاریخ تابحال ما خانواده های اسرا من جمله شخص خودم به کررات با این سازمان تماس گرفتم ولی متاسفانه هیچ جواب قانع کننده ای به ما ندادن !!!

وقتی سازمانی شماره تماس دراختیار من نوعی می گذارد حتما قادر به پاسخگویی می باشد وباید جوابگوی مخاطبش باشد!!!!وبرای من جای سؤال است وقتی این ارگان کامیون کامیون مایحتاج این سازمان را تأمین می کند واجازه ورود به کمپ را دارد چطور نمیتواند با این گروهک متلاشی برخورد کند واجازه تماس وملاقات برای خانواده هایشان را بگیرد؟!!!

به ما می گویند مسؤولین به ما اجازه نمی دهند …ازکدام مسؤلین شما صحبت می کنید !! مسؤولینی که رهبر ندارد که هدایتش کند مسؤولی که قادرنیست هیچ دفاعی از افرادش کند نمی تواند مسؤول باشد !!!!

رجوی فقط مسؤول قربانی کردن عزیزان ما شده ومتأسفانه همه باهم متحد شدن که این اسرا را قربانی خواسته های رجوی شیطان پرست کنند …

هیچ ارگانی با ما خانواده های نگران همکاری نمی کند !!!!اگر واقعا کمیساریا مسؤول جان این افراد می باشد پس هرچه زودتر این افراد را به کشور ثالث و امن منتقل کنید!

ما بارها با نوشتن نامه اعتراض خود را به گوش همه مجامع رساندیم ولی متاسفانه تابحال هیچ نتیجه ای نگرفتیم !!!

من بازهم از همه ارگانها دست مساعدت ویاری می طلبم و امیدوارم که دراین امر با خانواده ها همکاری لازم را کنند.

پایان

منبع: ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4342