• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

هذیان گویی های محدثین

  • کد خبر : 4335
  • 19 نوامبر 2015 - 10:04

میلاد آریایی:

هذیان  گویی های محدثین

محمدمحدثین که به تازگی از زیر آوار گزارش نویسی و بنگال نشینی، سور و مور و گنده‌تر از قبل به میدان آمده و یا به قول خودش به پا خواسته است! تقاضا داشته که هرچه سریعتر جوانان هم به پا خیزند.

او درمصاحبه اخیرش میگوید که …. شاید این یک تصادف میمون است / تصادف مبارک که همه این وقایع در پنجاهمین سالگرد تولد سازمان اتفاق میافتد … به همین خاطر فکر میکنم و مطمئن هستم که جوانان میهن ما حتماً به پا خواهند خواست.

والله آنچه که در خبرها خوانده و شنیده می‌شود در پنجاهمین سالگرد تولد سازمان « توافق اتمی با ۶ کشور غربی » با ایران صورت گرفته و همه میدانیم که این اتفاق برای سازمان و اوامرش اصلاً میمون نیست این همان حادثه تا فرجامی است که اسم اش را گذاشته‌اند « توافق برجام » که کابوسی به کابوس های رهبری سازمان افزوده است.

اینکه همه‌اش بیچارگی و فلاکت برای سازمان مجاهدین ارمغان آورده است پس هذیان گویی های محدثین برای چیست ؟

به نظر میرسد که بنگال نشینی های ماهانه همراه با گزارش نویسی و پروسه خوانی های شبانه و مطول پاک عقل و هوش باقیمانده محدثین را بر باد داده است و از هیچ چیزی خبر نداشته و یک هو از غار بیرون آمده و مقابل دوربین و میکروفون قرار گرفته است.

همچون آدمیان پریشان و از خواب پریده رؤیاهای خودش را تصادف میمون !! میبیند. راستی در این آخر عمری برای این اسیران داستان انان چگونه و در هزار توی وحشت چه خبر است؟

نکند منظور شما از تصادف میمون !! همین انتقال های مکرر از لیبرتی به آلبانی است جایی که قرار است پادگان اشرف دوم با خرید زمین‌ها و خانه‌ها و رشوه پردازی های نجومی به مسئولین این کشور از رئیس جمهور گرفته به پایین پرداخت شود؟

مگر قرار نبود اگر کوهها بجنبند اشرف تکان نخورد چی شد که اشرف کلاً جا کن شد؟؟ خاک اش هم به توبره کشیده شد پس چی شد آن عربده های روزانه و شبانه ؟ این تصادف میمون است ؟؟

محدثین بی مهابا سعی میکند حالا که مدتی است از غافله عقب بوده و مراتب بندگی و دریوزگی را به تنهایی بارش را جععفر زادهیک تنه بر دوش کشیده است تا میتواند در تاریکی تیری رها کند شاید به چیزی بخورد.

من از قول سازمان مجاهدین به تو قول میدهم که هیچ دیر نشده فرصت برای مزدوری و مزدورپروری همچنان باقی است تا زمانی که جهان باقی است و یک مجاهد رجوی نشان باقی است چرا که رجوی نسلی از خویش باقی گذاشته است که شایسته و برازنده نام مزدوری او برای همه فصول استموفق و مؤید باشید.

منبع: ایران قلم

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4335

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی