• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پاسخ مدیر رسانه‌ای انجمن نجات در آلبانی به تهدیدهای فرقه تروریستی رجوی

این است دموکراسی «مجاهدین خلق»

  • کد خبر : 43190
  • 04 دسامبر 2023 - 11:59

مدیر رسانه‌ای انجمن نجات آلبانی به فرقه تروریستی رجوی گفت: من یک خبرنگار مستقل هستم و تا آخر عادل و شفاف خواهم بود، اگر به تهدید ادامه دهید بدانید که عواقب امنیتی برایتان خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، آلدو سولولاری در یادداشتی به بهانه تهدیدهای فرقه تروریستی رجوی، خطاب به مردم و جامعه کشور خود نوشت:

من نه سال است که در رسانه ها فعالیت می کنم، خبرنگار و تهیه کننده خبر هستم. اطلاعاتی که من به رسانه ها می رسانم سخنان افرادی است که با آنها مصاحبه کرده ام. یک روزنامه‌نگار حق ندارد حرف یک نفر را در یک بیانیه تغییر دهد و همه افرادی که من با آنها مصاحبه کردم، گفتند که حقوق بشر در مقر مجاهدین خلق نقض شده است.

رهبران مجاهدین خلق ارتباط اعضای خود را با خانواده هایشان مممنوع کردند و به آنها گفته اند که خانواده دشمن است، زیرا می خواهند از این موضوع به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

آنچه من در رسانه ها گفته ام حقایق تاریک مجاهدین خلق است.

حقیقتی که در رسانه ها گفته ام این است که سرفراز رحیمی هفت سال با برادرش بیجار رحیمی دیدار نکرده بود و وقتی سرفراز ازدواج کرد رهبران مجاهدین خلق اجازه ندادند بیجار در مراسم عقد برادرش شرکت کند.

آیا این دموکراسی مجاهدین خلق است؟

حقیقتی که در رسانه ها گفتم خلیل انصاریان است که یک ماه پیش برادرش درگذشت در حالی که سال ها بود که بوی برادرش را استشمام نکرده و او را در آغوش نگرفته بود.

آیا این دموکراسی مجاهدین خلق است؟

حقیقتی که من به رسانه ها رساندم، سخنان علی زمانی است که او را در مقرمجاهدین خلق از خانواده اش جدا کردند و دختر و پسرش به اجبار از او دور شدند.

آیا این دموکراسی مجاهدین خلق است؟

حقیقتی که من در رسانه ها بیان کردم این است که شما مجاهدین خلق انسان ها را در آن کمپ حبس می کنید، خانم ها و آقایان بالای ۴۰ یا ۵۰ سال که می ترسند کمپ را ترک کنند، زیرا به آنها گفتید که پلیس آلبانی فاسد است شما را زندانی می کند، می ترسید که اگر اعضای شما بروند، امید خود را برای ادامه فعالیت خود از دست بدهید.

آیا این دموکراسی مجاهدین خلق است؟

در رسانه ها حقیقت مصطفی بهشتی را مطرح کردم که در آخرین لحظه مادرش را ندید و هرگز او را در آغوش نگرفت.

آیا این دموکراسی مجاهدین خلق است؟

حقیقتی که من در رسانه ها گفته ام حرف مادر ثریا عبدالهی، مادر امیر اصلان حسن زاده است که در فراق فرزندش داغدار است.

آیا این دموکراسی شماست؟

حقیقت من این است که واژه نجات ایرانی در زبان آلبانیایی هم به معنای نجات است. ما در انجمن نجات آلبانی دور هم گرد آمدیم تا به همنوعان خود کمک کنیم. اعضای این انجمن که اغلب جداشده های مجاهدین خلق هستند خانواده تشکیل دادند. آن ها یاد گرفتد که از تلفن همراه چگونه استفاده و در نهایت با خانواده های خود در ایران صحبت کنند. آنها در حرفه های مختلف شروع به کار کردند و ما هم اکنون خانواده بزرگی هستیم.

من یک چیزی به شما قول می دهم که من یک خبرنگار هستم و تا آخر عادل و شفاف خواهم بود و اگر به تهدید ادامه دهید بدانید که عواقب امنیتی برایتان خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43190

نوشته های مشابه