• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
نویسنده معروف آلبانیایی در دیدار با اعضای انجمن نجات در آلبانی

نجات یافته‌ها رنجی مشابه دوران دیکتاتوری در آلبانی گذراندند

  • کد خبر : 43012
  • 25 نوامبر 2023 - 10:51

نویسنده معروف آلبانیایی گفت: اعضای نجات یافته از مجاهدین خلق مشابه دورانی که آلبانی تحت حاکمیت دیکتاتوری کمونیستی بود را در سازمان مجاهدین خلق گذراندند.

به گزارش فراق، سه روز پیش نمایشگاه کتابی در مرکز شهر تیرانا برگزار شد که در آن از کتاب جدید «لئونارد نیکا» Leonard Nika نویسنده معروف آلبانیایی رونمایی گردید.

آقای لئونارد نیکا در حاشیه این نمایشگاه کتاب در تیرانا با اعضای انجمن نجات آلبانی آشنا شد و دعوت آنان برای حضور در دفتر انجمن و گفتگو در خصوص مسائل مورد علاقه طرفین را پذیرفت و اول آذر ۱۴۰۲ این دیدار صورت گرفت.

در این دیدار اعضای انجمن نجات در آلبانی به شرح خاطرات خود در سازمان مجاهدین خلق و روابط فرقه ای حاکم بر مناسبات آن و نقض پایه ای ترین حقوق انسانی در داخل اردوگاه مجاهدین خلق در آلبانی پرداختند و به رنجی که این سازمان برای خانواده های چشم انتظار ایجاد نموده اشاره کردند که این توضیحات آقای نیکا را به شدت متأثر نمود.

او بعد از شنیدن این خاطرات گفت: من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. شما مشابه دورانی که آلبانی تحت حاکمیت دیکتاتوری کمونیستی بود را در سازمان مجاهدین خلق گذرانده اید.

در پایان این دیدار، تولیدات فرهنگی انجمن نجات تقدیم وی شد و لئونارد نیکا از حضورش در انجمن نجات آلبانی و گفتگو با اعضا ابراز خرسندی نمود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43012

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است