• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

سه کله پوک واقعی را پیدا کردیم!

  • کد خبر : 43003
  • 25 نوامبر 2023 - 9:35

افراد فرصت طلب موسوم به اعضای شورای ملی مقاومت در اروپا به گرد فرقه رجوی جمع شدند تا هم از توبره و هم از آخور بخورند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این افراد خیانتکار مانند مسلم فیلابی ( تصویر وسط) و علی برازجانی (سمت چپ تصویر) همان هایی هستند که در شوهای نمایشی فرقه به صورت نمایشی می آیند و با دروغ اعلام می کنند مثلا من پنج هزار دلار یا ده هزار دلار به فرقه کمک مالی می کنم، بعد در پستو می روند و مواجب مزدوری شان را می گیرند.

این مفت خورها نه تنها ریالی به فرقه رجوی نمی پردازند بلکه در طی سال ها به زندگی انگل وار در خارج از تشکیلات ادامه دادند. همه آن ها در ازای چاپلوسی و کاسه لیسی ماهانه چندین هزار دلار پول می چاپند.

از پرویز خزایی گرفته، فیلابی تا برادر و خواهر مفت خور مریم قجر و برادران هوس باز رجوی که یک دست در دست زنان و دختران در کنار استخر دارند و با دست دیگر پول های سعودی و اسرائیلی را می گیرند. همه شان شارلاتانی بیش نیستند.

این نامردان هستند که به خرج فرقه سالی یک بار به عراق می رفتند و برای اعضای وامانده در فرقه روضه خوانی می کردند که مبارزه کنید، از خانه و خانواده دست بکشید، فدا کردن جان قابل تحسین است اما خودشان در فرنگ به عیش و نوش و زندگی های لاکچری مشغول بودند. حاضر نبودند یک روز از زن و بچه و زندگی اعیانی کنار بکشند، به خصوص خواهران و برادران زوج خونخوار رجوی که دوبله و سوبله از قِبَل رجوی می خوردند و می بردند.

تصویری از احمد رجوی، برادر شیطان «اشرف» و مسلم اسکندر فیلابی، مسئول کمیسیون ورزش شوربای ملی مقاومت در کنار دختران و پسران نیمه برهنه

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43003

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است