• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
مدیر انتشارات بعثت مطرح کرد

ضرورت انتشار کتاب و تولید فیلم‌ درباره چگونگی جذب نیرو در فرقه رجوی

  • کد خبر : 42798
  • 11 نوامبر 2023 - 12:49

مدیر انتشارات بعثت گفت: انتشار کتاب و تولید فیلم‌های سینمایی درباره جنایات فرقه رجوی و چگونگی جذب نیرو می‌تواند برای جوانان جذاب و آگاهی بخش باشد.

به گزارش فراق، رحیم مختومی مدیر انتشارات بعثت روز پنج شنبه در یک نشست خبری درباره غفلت در تولید کتاب‌هایی که به جنایات فرقه رجوی بپردازد، گفت: تعداد کتاب‌هایی که بتواند از جنایات فرقه رجوی پرده برداشته و خیانت‌های آن‌ها را روشن کند خیلی ناچیز است.

وی لزوم پرداختن به موضوع جنایات فرقه رجوی را مهم دانست و افزود: استمرار تولید کتاب‌ها، کارهای فرهنگی و پویش‌ها قطعاً عملکردی ارزشمند در راه آگاهی مردم از جنایات این فرقه خواهد بود، زیرا بیداری، هشیاری و اطلاعات درستی را به جوانان ارائه می‌دهد تا در دام نفاق گرفتار نشوند.

این مدیر انتشارات، انجام حرکت‌هایی که زمینه آگاه‌سازی نسل جوان را به دنبال داشته باشد را نکته‌ای مهم دانست و بیان کرد: انتشار کتاب و تولید فیلم‌های سینمایی درباره جنایات فرقه رجوی و چگونگی جذب نیرو می‌تواند برای جوانان جذاب و آگاهی بخش باشد.

وی در پایان با اشاره به دردسرآفرینی فرقه رجوی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران، تصریح کرد: رجوی ها سال‌ها است که برای ایجاد مشکل در جامعه اسلامی پیشگام بوده‌اند بنابراین آگاه بودن و جدی گرفتن خطر جنایات سازمان مجاهدین خلق و تشریح آن برای مردم ضرورت بسیاری دارد و ایجاد پویش‌ها و حرکت‌هایی مانند نشر کتاب و تولید آثار هنری که بتواند دسیسه‌های آن‌ها را برای مردم و دلسوزان نظام مشخص کند امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=42798

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است